کد خبر: ۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
پزشکی که از اعضای گروه تروریستی داعش است، عکسی از خود در رسانه‌های مجازی منتشر کرده است که با روپوش پزشکی، سر یکی از قربانیان خود را در دست دارد.
ناطقان :پزشکی که از اعضای گروه تروریستی داعش است، عکسی از خود در رسانه‌های مجازی منتشر کرده است که با روپوش پزشکی، سر یکی از قربانیان خود را در دست دارد. این زن ۲۱ ساله که شهروند انگلیس است، در کشور خود به تحصیل پزشکی مشغول بوده و اکنون برای کمک به تروریست‌های داعش به سوریه رفته است.

این زن که خود را "مجاهده بنت اسامه" نامیده، از عکس خود با یک سر بریده به عنوان تصویر پروفایل شخصی خود در تویتر استفاده کرده است. این در حالی است که در این تصویر دو کودک نیز دیده می‌شوند که در حال نظاره این سر بریده هستند. گفته می‌شود بنت اسامه یکی از ده‌ها زن انگلیسی است که به عضویت گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه در آمده‌اند.


برچسب ها: داعش زن پزشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین