کد خبر: ۴۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۵
واکنشی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به اظهارات معصومه ابتکار
چند روز قبل رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در یک پست اینستاگرامی در واکنش به موج انتقادات مردمی پیرامون انفعال این سازمان پیرامون مهار ریزگردها گفت: مهمترین عامل برای سر و سامان دادن به این موضوع کاملا به خاتمه جنگ و درگیری ها در عراق و سوریه بستگی دارد تا بتوان برای تثبیت خاک، نهال کاری و غیره اقدام کرد!
به گزارش ناطقان به نقل از فارس؛ شب گذشته رئیس کل سازمان بازرسی در یک گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به تشدید پدیده ریزگردها در برخی استانهای کشور گفت: اینکه آلودگی هوا را به داعش ارتباط دهیم حرف نادرستی است.

قاضی سراج با اشاره به اینکه ما یه 11دستگاه درخصوص آلودگی تذکر دادیم تاکید کرد: ما حتی در بحث ریزگردها در خوزستان و کردستان ورود کردیم قطعا دستگاه های داخلی هم مقصر هستند نمی شود گفت فقط چون داعش آنجاست مشکل آلودگی داریم.

به گزارش ناطقان: چند روز قبل رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در یک پست اینستاگرامی در واکنش به موج انتقادات مردمی پیرامون انفعال این سازمان پیرامون مهار ریزگردها گفت: مهمترین عامل برای سر و سامان دادن به این موضوع کاملا به خاتمه جنگ و درگیری ها در عراق و سوریه بستگی دارد تا بتوان برای تثبیت خاک، نهال کاری و غیره اقدام کرد!

گفتنی است چندی قبل استاندار چهارمحال و بختیاری در انتقاداتی بی سابقه پیرامون عملکرد معصومه ابتکار گفت: این استان به هیچ‌وجه از عملکرد سازمان محیط زیست راضی نیست و اگر به همین منوال پیش برود همکاری خود را با این سازمان قطع خواهد کرد.





نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین