کد خبر: ۴۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
بدنبال فشار افکارعمومی و انتقاد صریح رهبری
طی روزهای اخیر علی رغم فشار رسانه ها و انتقاد گسترده افکارعمومی پیرامون فیش حقوقی مدیرعامل بانک وابسته به سازمان تامین اجتماعی، تقی نوربخش بعنوان رئیس این سازمان حاضر به موضع گیری و انتقاد پیرامون دریافتی نامتعارف مدیری که بواسطه حکم او بر کرسی ریاست بانک رفاه نشسته بود نشد!
ناطقان: در پی فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب و فشار سنگین افکارعمومی طی روزهای اخیر، بالاخره مدیرعامل بانک رفاه مجبور به استعفا شد.

گفتنی است طبق اخبار منتشر شده، تاکنون مبلغ 240میلیون تومان از دریافت های نامتعارف علی صدقی به حساب بیت المال برگرداننده شده و هنوز معلوم نیست کدام مرجع قانونی رسالت رسیدگی و بررسی دقیق مجموعه دریافتی های مدیرعامل مستعفی بانک رفاه را عهده دار است.

به گزارش ناطقان؛ طی روزهای اخیر علی رغم فشار رسانه ها و انتقاد گسترده افکارعمومی پیرامون فیش حقوقی مدیرعامل بانک وابسته به سازمان تامین اجتماعی، تقی نوربخش بعنوان رئیس این سازمان حاضر به موضع گیری و انتقاد پیرامون دریافتی نامتعارف مدیری که بواسطه حکم او بر کرسی ریاست بانک رفاه نشسته بود نشد!

رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص و در دیدار با هیات وزیران به موضوع اخیر حقوق‌های کلان اشاره و تأکید کردند: «موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌هاست اما همه بدانند که این موضوع از استثناهاست و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.»

ایشان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور به معاون اول برای پیگیری موضوع، خاطرنشان کردند: «این موضوع نباید شامل مرور زمان شود بلکه باید حتماً به صورت جدی پیگیری و نتیجه‌ آن به اطلاع مردم رسانده شود.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین