کد خبر: ۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
نماینده شیراز در گفتگو با "ناطقان":
مسعود رضایی در پاسخ به این سوال که نارضایتی مردم را نسبت به کدام بخش از کابینه میداند تاکید کرد: بدون شک دغدغه عمومی مردم مسئله اقتصاد است و از نگاه مردم چند وزیر در این حوزه باید تغییر کنند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، طی گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به آغاز موج تغییرات در کابینه گفت: جابجایی استاندار خراسان جنوبی و شمالی در روزهای اخیر می تواند بعنوان نشانه ای از اراده دولت برای بازسازی بخش های ناموفق کابینه باشد و البته باید توجه داشت حضور پررنگ و معنادار مردم در انتخابات اخیر مجلس به نوعی پیام عمومی تغییر بود.

مسعود رضایی در پاسخ به این سوال که نارضایتی مردم را نسبت به کدام بخش از کابینه میداند تاکید کرد: بدون شک دغدغه عمومی مردم مسئله اقتصاد است و از نگاه مردم چند وزیر ضعیف باید از کابینه بروند.

این کارشناس حقوقی با اشاره به تحرکات دولت یازدهم در عرصه دیپلماسی گفت: به وضوح می بینیم مردم تلاشهای عزتمندانه ظریف برای تعامل با دنیا را تکریم می کنند و این مسئله باید برای همه وزرا بعنوان الگو باشد.

نماینده شیراز پیرامون واکنش احتمالی مجلس در قبال تغییرات در کابینه ابراز داشت: طبیعی است که نمایندگان از تصمیمات رئیس جمهور برای بازسازی و اصلاح کابینه حمایت خواهند کرد و انتظار میرود این تغییرات با نگاه کارشناسی و دقیق باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین