کد خبر: ۴۸۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹
ادامه حاشیه های بانک رفاه
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با رد هرگونه اعمال نظر و فشار در انتصاب و یا عزل مدیرعامل بانک رفاه گفت: انتصاب مدیران عامل بانکها دارای رویه و ضوابط خاصی است که با نظارت دستگاههای ناظر اعمال و اجرا می شود و انتصاب مدیرعامل بانک رفاه نیز براساس همین رویه صورت گرفته است.
ناطقان: به دنبال اظهارات رییس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص اعمال فشار در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه و ارتباط آن با یکی از نزدیکان رییس جمهوری، علی ربیعی روز سه شنبه درگفت وگوی با ایرنا تاکید کرد که اساسا انتصاب یا عزل مدیران عامل بانکها دارای رویه و ضوابط خاصی است که با نظارت دستگاههای ناظر اعمال و اجرا می شود.

ربیعی با اعلام اینکه انتصاب مدیرعامل بانک رفاه نیز با همین رویه صورت گرفته است، افزود: مجمع بانکها مدیرعامل را انتخاب و پس از استعلام از مراجع متعدد برای تایید صلاحیت عمومی و حرفه ای این انتصاب صورت می گیرد که درمورد انتصاب مدیرعامل بانک رفاه نیز این روند طی شده است.

وزیر رفاه درمورد اظهارات مطرح شده مبنی براینکه مدیرعامل بانک رفاه دارای پرونده قضایی در مسوولیت قبلی خود در دولت گذشته بوده است، گفت: تاکنون هیچ حکمی ار مراجع قضایی مبنی بر عدم بکارگیری این فرد صادر و اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: برکناری مدیرعامل بانک رفاه در چارچوب برخورد دولت با دریافت کنندگان حقوقهای غیرمتعارف صورت گرفته و فارغ از مباحث مطرح شده است.

ربیعی گفت: محمدعلی سهمانی به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه فردا (چهارشنبه) معارفه و شروع به کار می کند.
سهمانی پیش ازاین مدیرعامل بانک توسعه و تعاون بود.

به گزارش ناطقان؛ سراج (رئیس سازمان بازرسی کل کشور)  در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص فیش‌های حقوقی گفت: همان زمان یکی از نزدیکان رییس جمهور اصرار کرد که ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود، حتی من مخالفت کردم و گفتم که او پرونده سنگینی دارد اما متأسفانه با اصرار و لابی یک مسئول، این فرد رئیس بانک رفاه شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
آقای ع -ر دست بردار؛ مردم صحبتهای شما در مجلس را یادشان نرفته ، به حافظه تان اعتماد نکنید!! واقع بین باشید تا گرفتار بلای متعاقب آن نشوید.بخصوص در این ایام ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین