کد خبر: ۴۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
پرواز خروجی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین که شب گذشته مشهد را به مقصد استانبول ترک کرده بود، به دلیل وضعیت فرودگاه استانبول با 130 مسافر بازگشت و ساعت 1:30 دقیقه بامداد در مشهد به زمین نشست.
ناطقان:روزانه یک پرواز از استانبول به مقصد مشهد و بالعکس انجام می شود که با وضعیت و حوادث تروریستی در این فرودگاه، این پروازها تا اطلاع بعدی لغو می شود.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد استانبول به دلیل بسته شدن فرودگاه آتاتورک، بر اثر انفجارهای سه شنبه شب، تا اطلاع بعدی انجام نمی شود.

محمدباقر قاسم زاده افزود: پرواز خروجی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین که شب گذشته مشهد را به مقصد استانبول ترک کرده بود، به دلیل وضعیت فرودگاه استانبول با 130 مسافر بازگشت و ساعت 1:30 دقیقه بامداد در مشهد به زمین نشست.

وی یادآور شد: روزانه یک پرواز از استانبول به مقصد مشهد و بالعکس انجام می شود که با وضعیت و حوادث تروریستی در این فرودگاه، این پروازها تا اطلاع بعدی لغو می شود.

اواخر شب گذشته 2 عامل انتحاری با تیراندازی در پایانه بین المللی فرودگاه آتاتورک استانبول و انفجار خود منجر به کشته شدن بیش از 30 نفر و زخمی شدن 150 نفر دیگر شدند.
برچسب ها: پرواز ، استانبول ، مشهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین