کد خبر: ۴۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
احمدی بافنده گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تسهیلات ویژه‌ای را برای راهپیمایان و نمازگزاران روز جهانی قدس در نظر گرفته است.
ناطقان: محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: مترو تهران برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان ، از 9 صبح روز جمعه تا پایان مراسم در تمام ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد ضمن آنکه فاصله گذر قطار‌ها هم در این مسیر کاهش می‌یابد.
 
وی با اشاره به اینکه در روز جهانی قدس در خط 4 از ایستگاه دروازه دولت تا میدان آزادی، در خط 2 ایستگاه تقاطعی شادمان و در خط 3 ایستگاه‌های میدان ولیعصر (عج) و میدان جهاد به صورت رایگان سرویس دهی انجام می‌شود افزود: در خطوط 3 و 4 مترو تهران حرکت قطار‌ها هم نسبت به برنامه عادی روزهای تعطیل افزایش خواهد یافت و بدین منظور 7 رام قطار به این خطوط افزوده می‌شود.
 
احمدی بافنده در خصوص کاهش فاصله گذر قطار‌ها در این روز گفت: در خط 3 مترو از ساعت 9 صبح تا پایان مراسم فاصله گذر قطار‌ها 5 دقیقه کاهش می‌یابد. همچنین قطارهای خط چهار در در این ساعات هر 6 دقیقه یکبار حرکت می‌کنند، این درحالی است که در برنامه عادی روزهای تعطیل فاصله گذر قطارهای این خط هر 9 دقیقه یکبار است.
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه در سایر خطوط هم آمادگی برای سرویس دهی مناسب به مسافران وجود دارد خاطرنشان کرد: برنامه حرکت قطار‌ها در سایر خطوط عادی است اما در صورت نیاز قطارهای فوق العاده اعزام می‌شوند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین