کد خبر: ۴۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس 70 درصد قرارداد رضاییان را پرداخت کرده است و این بازیکن حق فسخ قراردادش را ندارد.
ناطقان:مهدی تاج که در جلسه هواداران پرسپولیس با طاهری حضور داشت، گفت: من تضمین می‌دهم کی‌روش به دنبال مشکل‌تراشی برای پرسپولیس نیست و از روی قصد و غرض نمی‌خواهد به پرسپولیس ضربه بزند. برنامه تیم ملی از قبل تعیین شده بود اما به دلیل اینکه تیم‌ها در فصل آماده سازی قرار دارند و همچنین پرسپولیس هم آخر هفته باید به اردوی اوکراین برود، اردوهای تیم ملی را لغو کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: برخی از تیم‌های لیگ برتری اردوی خارج از کشور داشتند. بر این اساس با برانکو و طاهری جلسه‌ای برگزار کردیم و دیدگاه سرمربی پرسپولیس را به کی‌روش انتقال دادیم به نظرم کی‌روش و برانکو از بزرگان مربی در جهان هستند که در ایران کار می‌کنند. از شما خواهش می‌کنم که همانطور که حامی تیم ملی بودید این حمایت را ادامه دهید. شما سرمایه اصلی فوتبال هستید و فوتبال مدرن بدون حضور شما معنی ندارد.

تاج در پاسخ به اظهارات یکی از هواداران پرسپولیس که اشتباهات داوری باعث قهرمان نشدن پرسپولیس در فصل گذشته شد بیان کرد: داوران از روی عمد سوت اشتباه نمی‌زنند و اشتباهات آنها سهوی است و کمیته داوران هم برخورد کرده است.

تاج درباره فسخ قرارداد رضاییان بیان کرد: این بازیکن قراردادش را فسخ نکرده بلکه نامه فسخ دریافت کرده است. با توجه به اینکه پرسپولیس 70 درصد قرارداد رضاییان را پرداخت کرده این بازیکن اجازه فسخ قرارداد ندارد اما نمیدانم سازمان لیگ چگونه نامه فسخ را به مدیر یرنامه رضاییاان داده است!
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین