کد خبر: ۴۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
اپل پاییز امسال از آیفون ۷ رونمایی می‌کند. شنیده‌ها حاکی است آیفون ۷ در حال تولید انبوه است و این روز‌ها خبر‌ها و جزییات جدیدی از این دستگاه به گوش می‌رسد. در اطلاعات جدید گفته می‌شود که آیفون ۷ از «دکمه هوم فورس تاچ» برخوردار است.
ناطقان:دکمه هوم فورس تاچ در آیفون ۷ به این معنی است که مکانیزم فیزیکی دکمه آیفون ۷ حذف خواهد شد و اپل به جای آن از فناوری فورس تاچ و موتور خاصی درون آیفون استفاده می‌کند تا حس فشار دادن فیزیکی دکمه آیفون را منتقل کند.

این جزییات جدید از فناوری‌های آیفون با تصویری که پیش از این اوایل همین ماه منتشر شده بود برابر است. یکی از اعضای 9to5Mac گزارش داده که دکمه خانگی جدید آیفون از بازخورد لمسی شبیه سازی شده به کلیک استفاده می‌کند که در واقع روش جدیدی برای استفاده از فورس تاچ است.

تا به امروز کلید هوم یکی از پاشنه‌ آشیل‌های آیفون‌ها بوده‌اند و این فناوری جدید در گوشی‌های اپل می‌تواند تعداد خرابی دکمه‌‌های هوم آیفون را کاهش دهد. این فناوری همچنین می‌تواند نقطه شروعی برای آیفون سال بعد باشد که ظاهری شبیه به «یک تکه از شیشه» داشته باشد و دکمه خانگی به صورت کامل از آن حذف شود.

ظاهرا طبق شایعات اخیر، آیفون ۷ اپل دیگر از جک هدفون پشتیبانی نخواهد کرد و اپل این دستگاه را ضدآب کرده است.
منبع: مشرق
برچسب ها: اپل ، آیفون7 ، فناوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین