کد خبر: ۴۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
در پی استعفای علی رستگار از مدیریت عاملی بانک ملت، با رای اعضای هیات مدیره، هادی اخلاقی از مدیران پیشین بانک، سکان هدایت این بانک بزرگ بورسی را در دست گرفت.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی بانک ملت، اعضای هیات مدیره این بانک در جلسه فوق العاده خود با پذیرش استعفای علی رستگار و با قدردانی از زحمات وی در طول تصدی این پست، به اتفاق آرا هادی اخلاقی را به عنوان مدیرعامل برگزیدند.

مدیر عامل جدید بانک ملت منصوب شد +عکس

براساس این گزارش، هادی اخلاقی متولد سال ۱۳۴۵ و دارای دکترای علوم اقتصادی است که رساله دکترای خود را با عنوان بانکداری الکترونیک و ثبات تقاضای پول در ایران به نگارش درآورده و تا پیش از تصدی سمت مدیریت عاملی بانک ملت، عضو هیات مدیره بانک سپه بوده است.

عضویت در هیات مدیره بانک رفاه، ریاست هیات مدیره بانک بین‌المللی کیش و معاونت مدیرعامل در امور طرح و برنامه بانک ملت از دیگر سوابق اجرایی مدیرعامل جدید بانک ملت است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین