کد خبر: ۴۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
یک بانک بزرگ خصوصی در پرداخت وام ازدواج شروع کرده به قدری محکم کاری کند که فریاد زوجهای جوان به آسمان برود.
ناطقان: پرداخت وام ازدواج به زوجهای جوان با اما و اگرهایی همراه شده، به خصوص وقتی که سامانه درخواست وام، نام یکی از بانکهای خصوصی بزرگ را به متقاضی دریافت وام می دهد و آنگاه است که دردسر برای زوج جوان درخواست کننده وام ازدواج بالا می گیرد.

یکی از بانک های بزرگ خصوصی در اقدامی جالب توجه و خارج از عرف به مشتریانی که به جهت دریافت تسهیلات ازدواج مراجعه می کنند اعلام می کند که الزاما باید دو کارمند برای ضمانت تسهیلات بیاورند.
یکی از این دو کارمند نیز الزاما باید نامه کسر از حقوق همراه داشته باشد تا بتواند ضمانت تسهیلات را انجام دهد.
این در حالی است که گرفتن دو ضامن کارمند برای ضمانت تسهیلات تنها یکی از زوجین توسط این بانک بزرگ انجام می شود و مشخص نیست که این دو ضامن برای زوج دیگر نیز پذیرفته می شود یا خیر.
بانک مرکزی همواره بر ضرورت سهل گیری در پرداخت تسهیلات و خصوصا تسهیلات ازدواج به زوجین جوان تاکید داشته است.
این رویه این بانک باعث می شود پس از مراجعه زوجین جوان به این بانک و با شنیدن روش های سخت گیرانه ترجیح دهند بانک خود را عوض و به سراغ بانکی بروند که ضمانت های آسانتری از تسهیلات اخذ می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین