کد خبر: ۴۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: امروز و به مناسبت روز عفاف و حجاب، ساعت 17 با حضور جمع بزرگی از بانوان ایرانی در میدان جمهوری با هم بیعت می کنیم.
ناطقان: بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: امروز و به مناسبت روز عفاف و حجاب، ساعت 17 با حضور جمع بزرگی از بانوان ایرانی در میدان جمهوری با هم بیعت می کنیم.

الهام چرخنده گفت: امروز و به مناسبت روز عفاف و حجاب ساعت 17 در میدان جمهوری با حضور جمع عظیمی منتظر حضور بانوان ایرانی هستیم.

وی افزود: فکر می کنم این گردهمایی یک فضای دوستانه و تاثیر گذار برای تمام بانوان ایرانی است و البته نه فقط برای بانوان محجبه بلکه برای تمام بانوان، چراکه من فکر می کنم حیا ، غیرت و عفاف و حجاب فقط مختص بانوان چادری نیست همه ما زنان ایرانی از یک پیکره هستیم و امروز ساعت 17 در میدان جمهوری با هم بیعت می کنیم.

این بازیگر ادامه داد: برای دختران کودک برنامه های زیادی در نظر داریم و فضای خیلی خوبی را برایشان در نظر گرفته و هدایای فرهنگی را به آنها هدیه می کنیم.

چرخنده خاطرنشان کرد: 1000 چادر آماده کرده ایم تا بانوانی که امروز تصمیم دارند چادری شوند به آنها هدیه کنیم ، به نظرم فضایی که امروز ایجاد می شود فضای بسیار خوب و متنوعی است و بسیار خوشحال می شوم بانوان ایرانی را در آنجا ببینم پس همه آنها را به این گردهمایی دعوت می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین