کد خبر: ۴۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
باقری بنابی در گفتگو با ناطقان:
نماینده سابق بناب با تشریح ابهامات در رفتارهای اخیر برخی مسئولان دولت گفت: عجیب است این روزها دوباره فردی را بعنوان مدیرعامل بانک گذاشتند که حقوق 40میلیونی گرفته و هر عقل سلیمی میداند چنین موضوعی قطعا باعث عصبانیت مردم و بی اعتمادی آنها نسبت به دولت می شود.
حجت الاسلام باقری بنابی (نماینده سابق مجلس شورای اسلامی) در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به موج سنگینی که در هفته های اخیر علیه دولت ایجاد شده است گفت: موضوع فیش های حقوقی نجومی اتفاق تلخی است که افکارعمومی را نگران کرد و البته افشای سریالی این موضوع در سال پایانی دولت پرابهام است.

این مدرس حوزه علمیه با اشاره به عملکرد پرحاشیه برخی اعضای کابینه گفت: رفتارهای اخیر برخی وزرا مشکوک است و گویا افراد به ظاهر خودی میخواهند روحانی را کنار بزنند.

نماینده سابق بناب با تشریح ابهامات در رفتارهای اخیر برخی مسئولان دولت گفت: عجیب است این روزها دوباره فردی را بعنوان مدیرعامل بانک گذاشتند که طبق گفته رئیس کل سازمان بازرسی حقوق 40میلیونی گرفته و هر عقل سلیمی میداند چنین موضوعی قطعا باعث عصبانیت مردم و بی اعتمادی آنها نسبت به دولت می شود.

رضا باقری بنابی ادامه داد: وزیر دیگری که کهولت سن او همواره برای دولت حاشیه ساز بوده در اظهاراتی عجیب حقوق های نجومی را در دنیا طبیعی قلمداد کرده و قطعا چنین رویکرد طلبکارانه ای باعث تکدرخاطر مردم خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین