کد خبر: ۴۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
وزیر علوم:
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اخباری مبنی بر برکناری رییس دانشگاه شهید بهشتی، گفت: برکناری رییس دانشگاه شهید بهشتی شایعه است.
ناطقان: محمد فرهادی  با تاکید بر اینکه برکناری رییس دانشگاه شهید بهشتی شایعه است، اظهار کرد: در حال حاضر همزمان در سه دانشگاه هیات‌های نظارت و ارزیابی وجود دارند و در حال بررسی مسائل دانشگاه هستند. این برنامه وزارتخانه است و اعضای این کمیته از اساتید برجسته دانشگاه هستند.

وی در مورد اخباری مبنی بر اینکه تحصیل "حسین فریدون" (برادر رییس جمهور) در دانشگاه شهید بهشتی توصیه‌ شده بوده است نیز، توضیح داد: دکتر فریدون در آزمون سازمان سنجش  شرکت کرده و به صورت رسمی پذیرفته شده است، تا جایی که من اطلاع دارم مسیر قانونی را طی کرده و مشکلی ندارد.

به گزارش ناطقان؛ طی هفته های اخیر فشار سنگینی از سوی رسانه های یک جریان خاص برای ایراد اتهامات متعدد به برادر رئیس جمهور انجام شده است و عده ای معتقدند این اقدامات در راستای پروژه مشایی سازی در دولت روحانی صورت گرفته.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین