کد خبر: ۴۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
قره خانی:
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون انرژی سرنوشت پرونده دکل نفتی گمشده را از دستگاه قضایی تا مجازات افراد خاطی و بازگشت بیت المال و استرداد آن به خزانه پیگیری می کند.
ناطقان: اسدالله قره خانی درگفت وگویی با بیان اینکه پرونده دکل نفتی گمشده در قوه قضاییه در حال پیگیری است،گفت:کمیسیون انرژی مجلس سرنوشت پرونده دکل نفتی گمشده را از دستگاه قضایی پیگیری می کند،اما این پرونده تاکنون نهایی نشده و افراد دخیل و مقصر در این پرونده مشخص نشده اند.



نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی،افزود:باید شفاف سازی شود که آیا این افرادی که شرکت ملی حفاری و تاسیات دریایی خرید دکل نفتی را به آنها واگذار کرده صلاحیت دریافت و خرید این دکل را داشته اند یا خیر.

قره خانی،ادامه داد:دلال های نفتی در این پرونده با زیرکی هرچه تمام،خریداران را پله به پله راهبری کرده و آن ها را به نقطه ای رساندند که مجبور شوند به همه خواسته آن ها تن دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:کمیسیون انرژی مجلس این پرونده را تا مجازات افراد خاطی و بازگشت بیت المال و استرداد آن به خزانه پیگیری می کند.
منبع: خانه ملت
برچسب ها: گم شدن دکل نفتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین