کد خبر: ۴۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
وزیرکشور: 3بیکار فوق لیسانس در خانه دارم
این چهره چند شغله علاوه بر حضور در پارلمان شهری، بعنوان عضو هیئت مدیره شرکت صبا نفت (زیرمجموعه وزارت نفت و صندوق بازنشستگی کارکنان آن) و عضو هیئت رئیسه نمایشگاه سئول تهران و البته عضویت در هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی (زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی) مشغول انجام وظیفه می باشد(!).
ناطقان: در هفته های اخیر مسئله انتشار فیش های حقوقی برخی مدیران بعنوان یکی از چالش های اصلی دولت در برابر افکار عمومی قلمداد می شود و اگرچه برکسی پوشیده نیست این پرداختی های نجومی زاییده دولت یازدهم نبوده و میراثی نامیمون از دولت قبل محسوب می شود، اما بدون شک این مسئله نمی تواند بطور کامل آثار منفی این پدیده زشت را در افکارعمومی محو نماید.

درکنار مسئله فیش های حقوقی نجومی، یکی دیگر از حساسیت های مردم متوجه مدیران چندشغله در دولت است، که با توجه به حجم عظیم نیروی انسانی بیکار و البته نخبه و متخصص در کشور، حساسیت ها نسبت به این پدیده زشت و مذموم دوچندان است.

گفتنی است اخیرا دولت طی بخشنامه هایی تدابیر مضاعفی برای ممانعت از پدیده چندشغلگی در کشور اتخاذ کرده و انتظار می رود مسئولان ارشد قوه مجریه در راستای سیاست های کلان دولت و جلوگیری از چالش جدید برای رئیس جمهور، توجه بیشتری به حذف چندشغله ها در زیرمجموعه هایشان داشته باشند.

به گزارش ناطقان؛ اخیرا زمزمه هایی مبنی بر حضور یکی از اعضای شورای شهر تهران در هیات رئیسه و هیئت مدیره چندین مجموعه دولتی و شبه دولتی بیشتر از قبل شنیده می شود.

این چهره چند شغله علاوه بر حضور در پارلمان شهری، بعنوان عضو هیئت مدیره شرکت صبا نفت (زیرمجموعه وزارت نفت و صندوق بازنشستگی کارکنان آن) و عضو هیئت رئیسه نمایشگاه سئول تهران و البته عضو هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی (زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی) مشغول انجام وظیفه می باشد(!).



فارغ از همه محدودیت های قانونی برای تصدی همزمان چند شغل، بسیار قابل توجه است که یک عضو شورای شهر تهران با وجود مشغله های گسترده و بی پایانش در هدایت و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری، توانسته است از عهده 3مسئولیت مهم دیگر برآید(!)



اما در این بین با درنظر داشتن اظهارات چندی قبل وزیرکشور که اعلام کرد من 3بیکار فوق لیسانس در خانه دارم، جای این سوال مطرح است که رئیس سازمان میراث فرهنگی که مسئولیت ریاست هیئت امنای صندوق احیاء بناهای تاریخی را عهده دار است با درنظر داشتن خبط قانونی انتصاب مدیران چندشغله و اطلاع از مشغله های گسترده این عضو شورای شهر در مسئولیت های مختلف، با چه شاخص هایی به این نتیجه دست یافته که گزینه ای مناسب تر از محمدمهدی تندگویان برای عضویت در هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی وجود ندارد؟






نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین