کد خبر: ۵۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
سکوت در برابر جابجایی پرابهام 800میلیاردی
باید منتظر ماند و دید وزیراقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی که در قبال افشای حقوق نجومی مدیران بانکی، حاضر نشدند به نشانه شرمساری از غلفت هایشان در امرنظارت، از مسئولیت استعفا دهند، چگونه نسبت به جابجایی پرابهام 800میلیارد تومان در سیستم بانکی، واکنش نشان می دهند؟
ناطقان: چند روز قبل بود که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پس از مدتها کار شناسایی و اطلاعاتی خبر از کشف یک شبکه فساد بانکی در کشور داد و مدیرعامل معزول بانک ملت بعنوان یکی از اعضای این شبکه بازداشت شد.

هنوز چند روزی از اعلام این خبر نگذشته بود که دیروز دادستان تهران با اشاره به ابعاد تخلف صورت گرفته در بانک ملت بر لزوم پیشگیری از تشکیل پرونده های مفاسد اقتصادی و بانکی تاکید کرد و گفت: موضوع این پرونده جابجایی 800میلیارد تومان است و چهار نفر از متهمان پرونده بازداشت شده، اما چند متهم در خارج از کشور به سر می‌برند.

جعفری دولت آبادی در ادمه اظهاراتش خبر از درخواست گزارش از وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی پیرامون نحوه اقدامات متهمان داد و تاکید کرد: از مراجع نظارتی از جمله بانک مرکزی می خواهیم که با اتخاذ اقدامات پیشگیرانه، مانع تشکیل اینگونه پرونده‌ها شود.

به گزارش ناطقان؛ فارغ از لزوم بررسی نحوه جابجایی رقم نجومی 800میلیاردی در بانک ملت که می باید در مراجع نظارتی و قضایی انجام شود، افکارعمومی که در هفته ها و ماه های اخیر با دیدن فیش های حیرت انگیز حقوق مدیران بانکی، مات و مبهوت شده اند، حالا این سوال را مطرح می کنند که چگونه می شود رقم سنگین 800میلیارد تومانی در سیستم بانکی کشور، خارج از ساختارهای قانونی جابجا شود، اما بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بعنوان 2مرجع نظارتی و بالادستی هیچگونه واکنشی نشان ندهند؟

از این رو باید منتظر ماند و دید وزیراقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی که در قبال افشای حقوق نجومی مدیران بانکی، حاضر نشدند به نشانه شرمساری از غلفت هایشان در امرنظارت، از مسئولیت استعفا دهند، چگونه نسبت به جابجایی پرابهام 800میلیارد تومان در سیستم بانکی، واکنش نشان می دهند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین