کد خبر: ۵۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
باشگاه ذوب آهن نامه نگاری کرده تا در صورتی که پرسپولیس پول حق رشد مسلمان را نپردازد، این بازیکن نتواند برای سرخ ها به میدان برود!
ناطقان:احمد فقیهی ، معاون فنی باشگاه ذوب آهن در رابطه با اینکه بالاخره طلب این باشگاه از سوی پرسپولیس بابت رضایت نامه محسن مسلمان و همچنین حق رشد پیام صادقیان پرداخت شده یا خیر تصریح کرد: «تا جایی که من می دانم ما تا آخرین لحظه نامه نگاری های لازم ا از طریق سازمان لیگ و همچنین باشگاه پرسپولیس انجام دادیم تا این طلب پرداخت شود اما متاسفانه هیچ پولی را به ما پرداخت نکردند. با توجه به کاهش بودجه باشگاه ذوب آهن ما در شرایط فعلی نیاز داریم تا طلب های خود را از پرسپولیس و سازمان لیگ بگیریم و برای کارهای روزمره باشگاه هزینه کنیم.» فقیهی در پایان درباره اینکه ذوب آهن تهدید کرده بود اگر پرسپولیس بدهی اش را پرداخت نکند مانع بازی مسلمان می شود گفت: «همان طور که گفتم تا جایی که من خبر دارم با سازمان لیگ و دبیرکل فدراسیون نامه نگاری کردیم تا هر طور شده به حق خودمان برسیم. این موضوع در دستور کارمان قرار داشت مگر اینکه از دیروز تا حالا آذری با طاهری توافقی انجام داده باشد که من از آن بی خبر باشم. به هر حال امیدوارم بتوانیم از طریق قانون حق مان را از پرسپولیس بگیریم.»این موضوع می تواند شوک جدیدی به برانکو و تیمش در آستانه بازی با سایپا وارد کند و باید دید باشگاه پرسپولیس چند ساعت مانده به بازی با سایپا می تواند توافقی جدید با ذوب آهن کند و اجازه بازی مسلمان را بگیرد؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین