کد خبر: ۵۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
هافبک نفتی ها می گوید در بازی این تیم برابر استقلال با توجه به موقعیت هایی که داشتند باید به عنوان تیم پیروز زمین را ترک می کردند.
ناطقان:اکبر صادقی در رابطه با بازی تیم های تیم های نفت و استقلال گفت: بازی خوبی داشتیم اما به دلیل اینکه در آماده‌سازی تمرینات ویژه‌ای انجام داده بودم توقع بازی بهتری از خودم داشتم و به نسبت آن تمرینات باید بهتر از آن ظاهر می‌شدم به همین دلیل از خودم در این بازی راضی نیستم.


وی درباره صحنه ای که نفتی ها معتقد به پنالتی بودند گفتند: بازیکن حریف با آرنج به پیشانی‌ام زد، بعد هم در محوطه جریمه محمد قاضی را مصدوم کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت که نگرفت.


او ادامه داد: من نمی‌دانم چطور بازیکنان استقلال گفتند ما نباید برنده این بازی می شدیم در حالی که ما خیلی از موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل نکردیم. دو توپ‌مان به تیرک برخورد کرد، دو بار توپ زیرپای ارسلان جفت و جور نشد که با سر و پا زد، داور دو پنالتی برایمان نگرفت. دیگر چطور باید بازی می‌کردیم که نکردیم. این همه موقعیت از آن نفت بوده در صورتی که تیم ما به نسبت استقلال دیرتر بسته شد و شرایط بدنی آنها به نسبت ما آماده‌تر بود. البته آقای دایی هم به خوبی کارشان را بلد هستند.


وی در پایان گفت: این بازی اگر تماشاچی داشت مطمئن باشید بازی بهتری را بازیکنان به نمایش می‌گذاشتند و تماشاگران از این بازی به نسبت لذت بیشتری می‌بردند. تماشاگران استقلال شور و هیجان بیشتری ایجاد می‌کردند و انگیزه بازیکنان در زمین بیشتر می‌شد اما متاسفانه حیف شد و نبود تماشاگر در این بازی، هیجان بازی را کم کرد. باز هم می‌گویم که عدم حضور تماشاگران به فوتبال ما آسیب می‌رساند. همه تماشاگران بد نیستند و تعداد انگشت‌شماری هستند که تماشاگرنما هستند.

منبع:ورزش3
برچسب ها: صبای قم ، صادقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین