کد خبر: ۵۱۰۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
قاضی سراج: با متخلفان برخورد می کنیم
بدنبال هشدار رئیس سازمان بازرسی و گزارش چندی قبل "ناطقان" پیرامون حضور یکی از اعضای شورای شهرتهران در هیات مدیره یکی از زیرمجموعه های سازمان میراث فرهنگی (صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی) هنوز معلوم نیست پشت پرده ایستادگی "مسعود سلطانی فر" در برابر قانون ممنوعیت دوشغله بودن افراد در سازمان متبوعش و عدم برکناری محمدمهدی تندگویان چیست؟!
ناطقان: چند روز قبل بود که رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای به مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد قانون منع به‌کارگیری دو شغله‌ها در دستگاه‌های دولتی از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجراست و این سازمان با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

قاضی سراج در این نامه با استناد قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب 22 اردیبهشت ماه سال 1395 مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی هشدار داده است که انتصاب افراد به‌صورت حقیقی و یا حقوقی به‌صورت همزمان در بیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها یا مؤسسات عمومی غیردولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیأت مدیره، غیرقانونی است و کلیه دستگاه‌های مشمول موظفند مفاد قانون مذکور را رعایت کنند.

بدنبال هشدار رئیس سازمان بازرسی و گزارش چندی قبل "ناطقان" (اینجا) پیرامون حضور یکی از اعضای شورای شهرتهران در هیات مدیره یکی از زیرمجموعه های سازمان میراث فرهنگی (صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی) هنوز معلوم نیست پشت پرده ایستادگی "مسعود سلطانی فر" در برابر قانون ممنوعیت دوشغله بودن افراد در سازمان متبوعش و عدم برکناری محمدمهدی تندگویان چیست؟!

به گزارش ناطقان؛ تندگویان علاوه بر عضویت در شورای شهر تهران بعنوان عضو هیئت مدیره شرکت صبا نفت (زیرمجموعه وزارت نفت و صندوق بازنشستگی کارکنان آن) و عضو هیئت رئیسه نمایشگاه سئول تهران و البته عضو هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی (زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی) مشغول انجام وظیفه می باشد(!).

گفتنی است تا لحظه انتشار این خبر، نام این عضو شورای شهر تهران در پرتال مجموعه های ذکر شده بعنوان عضو هیات مدیره درج شده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
سلام
تو این اوضاع مساله مهمتر و کله گنده تر از این فرزند شهید سراغ نداستین!
الحق که بی وجدانین..... مملکت را خوردین و پدران اینها جان دادند ...‌
پاسخ ها
سیدرسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
شکی نیست که شهدا بر گردن ملت ایران حق دارند
اما خانواده و فرزندان شهدا باید مراقب باشند با رفتارهای نسنجیده تیشه به ریشه ارمانهای شهدا نزنند
براستی کدام یک از شهدا موافقند فرزندشان از 4جا حقوق بگیرد؟
یاران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
سلام
دزدی های احمدی نژاد چی شد؟!
کسی سراغ اون دزدی ها رو‌نمی خواد بگیره؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین