کد خبر: ۵۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
نماینده خمینی شهر در گفتگو با ناطقان:
نماینده خمینی شهر در واکنش به یکی از اعضای شورای شهر تهران که 4مسئولیت را همزمان دارد به مدیری در گذشته اشاره کرد که 17مسئولیت را همزمان داشته است و گفت: هر عقل سلیمی میداند نمی شود با یک دست چندین بار را همزمان برداشت و آن را بدرستی به مقصد رساند
سیدمحمدجواد ابطحی در واکنش به وجود برخی مدیران چندشغله در سازمان ها و وزارتخانه های دولتی به خبرنگار "ناطقان" گفت: قانون درخصوص کارمندان دولت تصریح کرده که تصدی بیش از یک شغل ممنوع است.

وی با اشاره به وجود برخی حفره ها و ضعف های قانونی در راستای جلوگیری از حضور یک فرد در هیات مدیره شرکت های و مجموعه های وابسته به دولت تاکید کرد: در مجلس تلاش خواهیم کرد با رصد دقیق این مسئله جلوی چندشغله ها را بگیریم و از همه ابزارهای نظارتی و قانونی در این راستا استفاده خواهیم کرد.

نماینده خمینی شهر در واکنش به یکی از اعضای شورای شهر تهران که 4مسئولیت را همزمان دارد به مدیری در گذشته اشاره کرد که 17مسئولیت را همزمان داشته است و گفت: هر عقل سلیمی میداند نمی شود با یک دست چندین بار را همزمان برداشت و آن را بدرستی به مقصد رساند و بدون شک با حجم وسیع مشکلات و خواسته های مردمی در حوزه مدیریت شهری، اگر اعضای شورای کلان شهر تهران بتوانند بخوبی از عهده مسئولیت نمایندگی مردم در پارلمان شهری برآیند هنر کرده اند.

ابطحی در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای به مدیران دولتی پیرامون انتصاب افراد دوشغله دارید گفت: قطعا مسئولانی که برخلاف قانون برای افراد چندشغله حکم بزنند باید پاسخگو باشند و فارغ از محدودیت های قانونی مگر در کشور قحط الرجال است که فردی 4مسئولیت داشته باشد؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین