کد خبر: ۵۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
جعفرزاده ایمن آبادی:
یک عضو هیات رئیس فراکسیون مستقلین مجلس توهین به شخصیت‌های نظام از تریبون‌های رسمی را مغایر مصالح ملی عنوان کرد و گفت که نباید از این جایگاه برای تخریب پایه‌های نظام استفاده شود.
ناطقان: غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: قطعا پارادوکسی که این روزها از تریبون‌های رسمی علیه رئیس‌جمهور شاهدیم به نفع نظام نیست. آقای روحانی تا حالا کاری بدون نظر مقام معظم رهبری انجام نداده و اگر در جایی اشتباهی هم کرده، مسئولیت آن را پذیرفته است.

وی افزود: لازم است صاحبان تریبون‌ها مصالح کشور را مدنظر قراردهند؛ چرا که نباید از تریبونی که در اختیار دارند برای تخریب پایه‌های نظام استفاده کنند.

وی با اشاره به نیاز کشور به آرامش خاطر نشان کرد: ممکن است هرکس انتقادهایی را به شخص یا اشخاصی وارد بداند اما قطعا تخریب یکی از ارکان نظام به نفع هیچ‌کس نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: در شرایط فعلی منطقه که در اطراف کشور آتشفشانی از جنگ را شاهد هستیم، نیاز به وحدت و انسجام ملی بیش از همیشه وجود دارد؛ لذا باید مصالح ملی کشور را مدنظر قرار دهیم و در جهت وحدت و انسجام ملی قدم برداریم.

وی در پایان تاکید کرد: به اعتقاد ما توهین به شخصیت‌های نظام آن هم از تریبون‌های رسمی به نفع نظام نیست و ما نمی‌دانیم طرح چنین موضوعاتی از کجا نشات می‌گیرد اما از  انتظار می‌رود در طرح مسائل خود مصالح ملی را در مورد توجه قرار دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین