کد خبر: ۵۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کابینه روحانی بعد از 37ماه دهان باز می کند؟
در دولت قبل زمینی متعلق به تأمین اجتماعی از سوی آقایی که رئیس شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) بود، 300 میلیارد ریال در کنار هتل هما در تهران به فروش می‌رسد و امروز که ما مداخله کرده‌ایم، می‌بینیم که قیمت واقعی آن زمین چهارهزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.
ناطقان: مسئله تخلفات گسترده و عجیب دولت قبل، آنقدر در سالهای اخیر به اشکال مختلف طرح و گاها "خلط" شده است، که بسیاری از ابهامات مهم و سوالات جدی درخصوص جرایم پاک ترین دولت تاریخ(!) همچنان از ذهن افکارعمومی دور نگاه داشته شده است.

در این سالها که مردم سرگرم دنبال کردن پرونده هایی همچون "معاون اول زندانی" ، "بابک زنجانی" ، "دکل گم شده نفتی" ، اعدام مه آفرید و فرار خاوری (مدیرعامل اسبق بانک ملی) بودند، کمتر کسی در بین توده های مردم به فکر کنکاش در لایه های زیرین فساد در دولت سابق بود و حالا با گذشت 37ماه از عمر فعالیت دولت روحانی، آرام آرام از گوشه و کنار اخباری مبنی بر جزئیات فساد در لایه های زیرین دولت قبل به گوش میرسد.

چند روزقبل بود که دادستان تهران خبر از بازداشت متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر خبر داد و گفت: پرونده مطروحه با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است.

در این باره محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی دولت نهم) در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت پرونده شکایت سازمان هلال احمر از پسرش پاسخ هایی عجیب داد و گفت: وقتی اعضای یک خانواده هرکدام «مستقلاً» راه خود را تعیین و مسئول رفتار خود هستند، چرا بعضی از رسانه ها اصرار دارند، هر کدام را به بهانه دیگری سرزنش کنند.

به گزارش ناطقان؛ هنوز چند روزی از خبر بازداشت متهم پرونده هلال احمر نگذشته بود که روزنامه شرق (مشروح اینجا) سخنان وزیرکار در سفر اخيرش به استان بوشهر را منتشر کرد و از قول ربیعی نوشت: در دولت قبل زمینی متعلق به تأمین اجتماعی از سوی آقایی که رئیس شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) بود، 300 میلیارد ریال در کنار هتل هما در تهران به فروش می‌رسد و امروز که ما مداخله کرده‌ایم، می‌بینیم که قیمت واقعی آن زمین چهارهزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

گفتنی است بسیاری از دلسوزان دولت در سالهای اخیر نسبت به ضعف کابینه در اطلاع رسانی فعالیت هایش و البته شفاف سازی حقایق دولت قبل انتقاد کرده و خواستار ترمیم تیم اطلاع رسانی روحانی بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین