کد خبر: ۵۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲
اظهارات هزینه ساز سخنگو ادامه دارد
نوبخت در واکنش به سوال مجری پیرامون اظهارات اخیرش در توصیف "صفدر حسینی" که او رو جزو ذخایر نظام توصیف کرده بود گفت: این را کی گفتم؟ کجا گفتم؟ چطور گفتم؟ در یک روز تودیع و معارفه که نیم ساعت صحبت می شود شما یک کلمه از یک صحبت نیم ساعته و آن منتقدی که کارش فقط این است بگردد ببیند کجا یک ضعفی وجود دارد و فردا در روزنامه اش بزند.
ناطقان: شب گذشته سخنگوی دولت که به مناسبت هفته دولت در یکی از برنامه های تلویزیونی حاضر شده بود، گریزی هم به مسئله فیش های نجومی زد و گفت: هیچ کسی در این‌باره به قوه قضاییه نرفت چرا که حقوق‌ها غیرمتعارف بود اما غیرقانونی نبود!.

نوبخت در واکنش به سوال مجری پیرامون اظهارات اخیرش در توصیف "صفدر حسینی" که او رو جزو ذخایر نظام توصیف کرده بود گفت:  این را کی گفتم؟ کجا گفتم؟ چطور گفتم؟ در یک روز تودیع و معارفه که نیم ساعت صحبت می شود شما یک کلمه از یک صحبت نیم ساعته و آن منتقدی که کارش فقط این است بگردد ببیند کجا یک ضعفی وجود دارد و فردا در روزنامه اش بزند.

وی در ادامه با ناصادق خواندن آن دسته از رسانه هایی که به توصیفات عجیب او از "صفدرحسینی"  انتقاد کرده بودند و بدون اشاره به این نکته که صاحبان حقوقهای نجومی با سواستفاده از اختیاراتشان برای خود پاداش ها و دستمزدهای نجومی تعیین می کردند گفت: تمام مدیرانمان چه مدیرانی که استعفا داده اند و چه کسانی که الان دارند زحمت می کشند همگی ذخایر نظام هستند.

به گزارش ناطقان؛ در واکنش به سخنان عجیب سخنگوی دولت مبنی بر "غیرقانونی نبودن" حقوق های نجومی، کافیست به جملات صریح رهبرمعظم انقلاب در خطبه های نمازعیدفطر اشاره شود که ایشان فرمودند: برداشت های نامشروع از بیت المال، گناه و خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین