کد خبر: ۵۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
اظهارات ضد و نقیض وزیرکهنسال کابینه
ملت ایران باید متوقع باشند چند دوره دیگر تصدی جنابعالی در حوزه صنعت استمرار پیدا کند تا شاهد توقف تولید خودروهایی بی کیفیتی همچون پراید باشند؟
ناطقان: بدنبال اتهامات عجیب وزیرصنعت علیه سیاست های دولت در مناطق آزاد، اکبرترکان در یک برنامه زنده تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری پیرامون اتهامات وارد شده از سوی این عضو کابینه گفت: «درباره آقای نعمت‌زاده حرفی بزنم؟ خجالت می‌کشم. آقای نعمت‌زاده بی‌هوا حرف نزن، یک جایی از کوره درمی‌رم‌ ها. وقتی نعمت‌زاده که وزیر ماست حرف بی‌هوا درباره قاچاق می‌زند چرا دیگران نزنند؟»

هنوز چند روزی از صحبت های دبیر شورای عالی مناطق آزاد نگذشته بود که امروز وزیرصنعت به اظهارات اکبرترکان واکنش نشان داد و ابراز داشت: از این برادر خوبم گله و شکایتی ندارم چرا که ممکن است شما خبرنگاران او را سؤال پیچ کرده باشید و ایشان در نتیجه سؤالات شما عصبانی شده باشد.

نعمت زاده در ادامه باز هم به انتقاداتش از ورود کالا به کشور از طریق مناطق آزاد تاکید کرد و گفت:  ما 10 سال قطع رابطه داشتیم و حتی برخی نظامات تغییر کرده و حتی مقررات بین‌المللی جدید در ارتباط با نظامات بانکی به وجود آمده که ما باید خودمان را با این مسائل تطبیق دهیم.

به گزارش ناطقان؛ شنیدن این جمله "شایسته" از سوی وزیرصنعت که لازم است "خودمان را با نظامات جدید بین المللی تطبیق کنیم" جای چند سوال را باقی می گذارد:

1- آیا شما بعنوانی متولی صنعت ایران که از ابتدای انقلاب سابقه وزارت در حوزه صنایع ایران را دارید، سطح کیفیت خودروهای تولید ایران را تا چه حد با نظامات جدید بین المللی قابل انطباق می دانید؟

2- ملت ایران باید متوقع باشند چند دوره دیگر تصدی جنابعالی در حوزه صنعت استمرار پیدا کند تا شاهد توقف تولید خودروهایی بی کیفیتی همچون پراید و رسیدن به ترازهای کیفی دنیا در حوزه خودرو باشند؟

3- و آِیا در قوائدی که شما از آن بعنوان نظامات جدید بین المللی یاد کرده اید، اشاره ای نشده که یک پیرمرد 71ساله تا کی می تواند وزیر باشد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین