کد خبر: ۵۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
معاون بازاريابی و فروش گروه خودروسازی سايپا گفت: قيمت محصولات گروه سايپا بر اساس تاييديه شورای رقابت و مجوزهای قانونی افزایش یافته است.
ناطقان:رضا تقی زاده معاون بازاريابی و فروش گروه خودروسازی سايپاگفت: افزايش قيمت محصولات گروه سايپا بر اساس تاييديه شورای رقابت بوده و مجوزهای قانونی لازم در اين خصوص اخذ شده است.

وی تصریح کرد: این امر براساس مجوز شماره 10/95/3795 شورای رقابت به مورخ 1395/03/04 و نامه موسسه راهگشا در خصوص تغيير هزينه های پست ، خدمات و هوشمندسازی كارت خودرو به شماره 46/28/105/4/3203 مورخ 1395/04/28 انجام شده است.

تقی زاده اظهار داشت: این افزایش قیمت به هيچ وجه خارج از مقررات قانونی  صورت نگرفته است.
 
**کدام محصولات سایپا افزایش قیمت پیدا کرده است؟

لازم به ذکر است که شرکت سایپا روز گذشته علاوه بر اعلام توقف خط تولید دو محصول خود از افزایش قیمت برخی تولیدات نیز خبر داده بود.

گفتنی است در جدیدترین مصوبه و ابلاغیه این گروه خودروسازی به نمایندگی‌های فروش، قیمت تیبا مدل SX با افزایش 756 هزار تومانی به 24 میلیون و 856 هزار تومان رسید.

همچنین قیمت سایپا 151 مدل SE با رشد 616 هزار تومانی، معادل 18 میلیون و 696 هزار تومان تعیین شد و قیمت برلیانس H230 دنده‌ای با افزایش 850 هزار تومانی معادل 38 میلیون و 950 هزار تومان و نوع دنده اتوماتیک این خودرو معادل 44 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس این گزارش قیمت انواع پراید در تیرماه سال جاری  طبق بخشنامه گروه خودروسازی سایپا از300 تا 570 هزار تومان افزایش یافته بود.

همچنین در اردیبهشت ماه امسال نیز شورای رقابت مجوز افزایش قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو را صادر کرد که محصولات گروه خودروسازی سایپا سهم افزایش 0.4 درصدی داشتند.

بر پایه این گزارش شرکت های خودروسازی از جمله سایپا در نیمه نخست امسال چراغ خاموش قیمت خودروهای خود را در نوبت های متعدد و به دلایل مختلف  از جمله افزایش بهای بیمه شخص ثالث و تاییده شورای رقابت افزایش داده اند و در این میان مصرف کننده تنها باید نظاره گر این روند باشد.

برچسب ها: سایپا ، گرانی ، پراید ، تیبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین