کد خبر: ۵۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
هافبک مهاجم نفت تهران برای اضافه شدن به جمع شاگردان منصوریان راه سختی پیش روی دارد.
ناطقان: مجتبی حق دوست هافبک طراح جوان نفت آخرین بازیکنی است که منصوریان برای استقلالی شدن او تلاش های خود را آغاز کرده است. این بازیکن ایذه ای که فصل گذشته با باز کردن دروازه پرسپولیس نام خود را بر سر زبان ها انداخت، قراردادی سه ساله با نفت تهران دارد که تا پایان لیگ هفدهم معتبر است.


منصوریان که پس از حضور در استقلال بارها نسبت به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بود، در واپسین روزهای فصل نقل و انتقالات آخرین تلاش های خود برای جذب این بازیکن را آغاز کرده و این بار تنها یک قدم برای جذب او فاصله دارد.


حق دوست که برای جدایی قرضی از نفت تهران با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده، منتظر است تا استقلالی ها مبلغ رضایت نامه این بازیکن را به حساب نفت واریز کنند تا او بتواند در لیگ شانزدهم به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود اما استقلالی ها که به تازگی در راس هرم مدیریتی خود تغییراتی داشتند، برای پرداخت پول رضایت نامه حق دوست با مشکل مواجه هستند.


افتخاری همانگونه که در مصاحبه های خود اعلام کرده هنوز حق امضا ندارد و نمی تواند اسناد مالی این باشگاه را امضا کند تا پرونده استقلالی شدن این بازیکن با مشکل بزرگی رو به رو شود.

منبع:ورزش3


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین