کد خبر: ۵۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: اربعين امسال مانيتورينگ مهران راه اندازي خواهد شد افزود: در صورت نياز ، گيت هاي ورود و خروج را افزايش خواهيم داد.
ناطقان:سردار محسن فتحی در جلسه هماهنگی اربعین 95 گفت: اثری که راهپیمایی اربعین حسینی(ع) برای تقویت اسلام و نظام دارد بر هیچ کس پوشیده نیست که به برکت خون مبارک اباعبدالله الحسین(ع) شکل گرفته است.
 
وی افزود: عملیات اربعین را نباید فقط یک مأموریت کاری تلقی کنیم بلکه باید آن را یک توفیق الهی بدانیم و به صورت جهادی و عملیاتی برگزار کنیم.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه وقت مفید برای آماده سازی و اقدامات اربعین دو ماه بیشتر نیست گفت: قرارگاه اربعین در تهران و ایلام فعال است و می طلبد سایر ارگان های مرتبط نیز فعالیت خود را جهت تسهیل ورود و خروج زائران سرعت بخشند.
 
وی خاطرنشان کرد:امسال فرمانده انتظامی استان ایلام  فرماندهی صحنه عملیات و اجرای مأموریت اربعین را بر عهده دارد و انتظار این است که طرح جامع مأموریت اربعین در ابعاد امنیتی ، مدیریتی و سیر جمعیت طراحی شود.
 
این مقام ارشد انتظامی کشور یادآور شد: در ایام اربعین امسال مانیتورینگ مهران راه اندازی خواهد شد و در صورت نیاز ،گیت های ورود و خروج را افزایش خواهیم داد.
 
وی با بیان اینکه مشکلات پارکینگ هایی که در سال گذشته وجود داشت برطرف می شود، گفت:ساماندهی موکب ها و ایستگاه های صلواتی برای به وجود نیامدن گره های ترافیکی یک ضرورت است.

سردار فتحی در پایان با تأکید بر ارائه خدمات مناسب برای رفع برگشت زائران، یادآور شد: از ظرفیت عظیم یگان ویژه در راستای ارائه خدمات مطلوب استفاده خواهد شد.
منبع: میزان
برچسب ها: مرز مهران ، اربعین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین