کد خبر: ۵۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
رییس پلیس فتای غرب استان تهران نسبت خطرات بازی پوکمون‌گو در فضای حقیقی هشدار داد.
 ناطقان:رییس پلیس فتای غرب استان تهران نسبت خطرات بازی پوکمون‌گو در فضای حقیقی هشدار داد.
 
سرهنگ اصغر باقریان در این‌باره گفت: پوکمون گو، نوعی بازی مبتنی بر واقعیت مجازی است که کاربران زیادی را در کشورهای مختلف به خود جذب کرده است.

وی ادامه داد: در این بازی، کاربران با استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه خود و در منطقه حقیقی که در آن حضور دارند، غول‌های مجازی پوکمون گو را مشاهده و برای دریافت امتیاز، آن ها را شکار می کنند.

باقریان افزود: برخی ویژگی های پوکمون گو علاوه بر تعارض‌های فرهنگی می تواند فرد را با خطرات بسیار جدی محیطی روبه رو کند به گونه‌ای که افراد به دلیل تمرکز زیاد بر روی بازی، آگاهی محیطی خود را از دست داده و در معرض برخورد با انواع موانع فیزیکی و یا اجسام متحرک قرار می گیرند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران با بیان اینکه ورود غیرمجاز به اماکن خصوصی، دولتی، نظامی و همچنین ورود به حریم تردد وسایل نقلیه که اغلب درپی شکار شخصیت های بازی انجام می گیرد، می تواند سلامتی کاربران را به خطر بیاندازد گفت: پدیده ای که علاوه بر صدمات فردی، بستر ساز تهدیدهایی برای سلب آرامش جامعه و نظم عمومی تلقی می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین