کد خبر: ۵۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
با کمک شهرداری مشکل تعاونی مسکن قوه قضائیه حل شد!
قالیباف در واکنش به ابهامات مطرح شده در تعاونی مسکن شهرداری تهران گفت: در برخی موارد برخی تعاونی‌هایی که برای شهرداری تهران و کارکنان نیز نبودند مورد کمک شهرداری قرار گرفته‌اند؛ همچون تعاونی قوه قضائیه که با کمک شهرداری مشکلاتش مرتفع شد.
ناطقان: طی روزهای اخیر درفضای مجازی اخباری مبنی بر واگذاری واگذاری خانه‌ها و املاکی متعلق به شهرداری تهران به برخی افراد خاص و با تخفیف‌ها و تقسیط‌های طویل المدت منتشر شده بود که شهردار تهران امروز به این مسئله واکنش نشان داد.

قالیباف در واکنش به برخی اخبار مبنی بر واگذاری زمین، خانه و ... به برخی مدیران شهری، گفت: در چند روز اخیر اخباری در خصوص واگذاری‌های ویژه می‌شنوم که باید بگویم واگذاری امتیازات پروانه و زمین بر اساس مقررات انجام شده و تخفیف‌ها بر این اساس بوده است.

شهردار پایتخت بدون اشاره به ورود سازمان بازرسی به پرونده واگذاری های خاص املاک شهرداری، به جملاتی کوتاه بسنده کرد و این موضوع را بر اساس "مقررات" توصیف کرد.

به گزارش ناطقان به نقل از معماری نیوز؛ در شرح نامه ای که سزمان بازرسی خطاب به محمد جواد شوشتری، مشاور و مدیر کل دفتر شهردار است که دستور واگذاری‌ها را صادر کرده آمده است : «وفق ماده 5 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری (از مصادیق جرم اختلاس) و ماده 598 قانون مجازات اسلامی، جرم تضییع محسوب شده و همچنین مطابق ماده 13 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری مصوب سال 1387 و بندهای 2، 6 و 30 ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری قابل پیگرد قانونی می‌باشد».

در کنار کلی گویی های شهردار تهران و عدم توضیح پیرامون این سوال که اگر مقررات هم به وی اجازه داده باشد، با کدام حجت عقلی و شرعی بادرنظرداشتن محدودیت های مالی شهرداری تهران که همواره خودش صحبت از آن می کند، حاضر به ارائه تخفیف های نجومی به مدیران شهرداری و شورا از کیسه مردم شده است؟ وی در اظهاراتی بی ربط! به لطف چندی قبل شهرداری در حق تعاونی مسکن یکی از قوای 3گانه اشاره کرد!.

قالیباف در واکنش به ابهامات مطرح شده در تعاونی مسکن شهرداری تهران گفت: در برخی موارد برخی تعاونی‌هایی که برای شهرداری تهران و کارکنان نیز نبودند مورد کمک شهرداری قرار گرفته‌اند؛ همچون تعاونی قوه قضائیه که با کمک شهرداری مشکلاتش مرتفع شد.

هنوز معلوم نیست در شرایطی که پرونده واگذاریهای جنجالی املاک شهرداری در سازمان بازرسی کل کشور(زیرمجموعه دستگاه قضایی) در حال رسیدگی است، انگیزه شهردار تهران از یادآوری مساعدت چندی قبل شهرداری در حق تعاونی مسکن قوه قضائیه چیست؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین