کد خبر: ۵۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر‍ گفت: یکی از انبارهای بزرگ در پارس جنوبی ساعتی پیش دچار آتش سوزی شد و نیروهای امدادی در حال مهار آتش هستند.
ناطقان: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر‍ گفت: یکی از انبارهای بزرگ در پارس جنوبی ساعتی پیش دچار آتش سوزی شد و نیروهای امدادی در حال مهار آتش هستند.

کاظم مرادی درباره آتش سوزی در فاز 15 پارس جنوبی گفت: این انبار متعلق به شرکت کره‌ای بوده است و مقابل فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی واقع شده است.
 
وی افزود: پشم شیشه و مواد قابل احتراق در این انبار نگهداری می‌شده است و شاهد افزایش میزان آتش هستیم.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به شرایط سخت و دشوار مهار این آتش سوزی، اضافه کرد: هماهنگی‌های بین بخشی برای اعزام تیم‌های مختلف برای مهار آتش صورت گرفته است.
 
وی از اعزام تیم‌های آتش‌نشانی شهرستان کنگان و دیگر مناطق همجوار پارس جنوبی برای مهار آتش خبر داد و افزود: تیم‌های آتش‌نشانی بلافاصله پس از اعلام حریق به محل حادثه اعزام شدند.
 
مرادی تاکید کرد: مهار آتش همچنان ادامه دارد و از همه ظرفیت‌ها برای مهار آن استفاده خواهیم کرد.
 
وی اظهار کرد: حدود ۲۰ تا ۲۵ تیم آتش‌نشانی از شهرستان عسلویه در تلاش برای مهار آتش‌سوزی در مجاورت فازهای ۱۵ تا ۱۸ پارس جنوبی هستند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این تیم‌های آتش‌نشانی که مربوط به تیم‌های شهرستان عسلویه و شرکت‌های نفت و گاز پارس و منطقه ویژه پارس و مجتمع گازی پارس جنوبی هستند، شش تیم آتش‌نشانی نیز از شهرستان‌های اطراف برای مهار آتش اعزام شده‌اند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد و تلاش‌هایی نیز برای جلوگیری از گسترش آتش در این منطقه صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: حجم بالایی از کالاها آتش گرفته است و تیم‌های امدادی همچنان در تلاش برای مهار آتش هستند.
 
مرادی خاطرنشان کرد: کانال‌ها و خندق‌هایی در اطراف محل آتش‌سوزی حفر شده است تا از گسترش آتش به محدوده فازها جلوگیری شود.
 
آتش سوزی خسارت جانی نداشته است
 
فرماندار شهرستان عسلویه نیز گفت: تلاش ویژه‌ای برای مهار این آتش‌سوزی صورت گرفته است و تیم‌های مختلف آتش‌نشانی برای مهار این اتش اعزام شده‌اند.
 
حسن اسماعیلی خاطر نشان کرد: از نخستین لحظات وقوع این آتش‌سوزی تیم‌های آتش‌نشانی پارس جنوبی و همچنین شهرداری‌ها و دیگر تیم‌های امدادی برای مهار آتش وارد عمل شدند.
 
فاز 15 و 16 پارس جنوبی در منطقه عسلویه دچار آتش سوزی شده که وسعت آتش سوزی عظیم نیست.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین