کد خبر: ۵۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
سرمربی کروات پرسپولیس با خنده از حضور رامین رضائیان در تیمش ابراز بی‌اطلاعی کرد.
ناطقان: پس از کش و قوس‌های فراوان رامین رضائیان دوباره پرسپولیسی شد اما او بخاطر حضور در اردوی تیم ملی نتوانسته هنوز به تمرینات سرخ پوشان برود که به همین دلیل دیروز وقتی دوباره از برانکو ایوانکوویچ در مورد این مدافع ملی پوش سوال شد، او گفت:«رامین کجاست؟ فعلا او را نمی‌بینم!»؛ که این اظهارات با خنده سرمربی پرسپولیس نشان از علاقه‌اش به این بازیکن بود.


رضائیان پس از رفت و برگشتی که به ترکیه داشت و ابراز پشیمانی و عذرخواهی از برانکو و هواداران پرسپولیس، توانست نظر مثبت سرمربی سرخ‌ها را برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم محبوبش جلب کند و حالا امیدوار است با درخشش در تمرینات تیم ملی به ترکیب 11 نفره ایران مقابل قطر و چین برسد و با نمایش موثر خود در این دو مسابقه برانکو را مجاب کند او را رسما به جمع شاگردانش برگرداند.


 

 





منبع:ورزش3
برچسب ها: رضائیان ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین