کد خبر: ۵۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
حمید بعیدی‌نژاد سفیر جدید کشورمان در بریتانیا و نیکولاس هاپتون سفیر جدید بریتانیا در تهران به‌طور همزمان در وزارت امور خارجه دو کشور حضور یافته و با تسلیم رو نوشت استوارنامه خود با وزرای خارجه ملاقات کردند.
ناطقان:بعد از ظهر امروز (دوشنبه) حمید بعیدی‌نژاد سفیر جدید کشورمان در بریتانیا و نیکولاس هاپتون سفیر جدید بریتانیا در تهران به‌طور همزمان در وزارت امور خارجه دو کشور حضور یافته و با تسلیم رو نوشت استوارنامه خود با وزرای خارجه ملاقات کردند.

یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان اعلام خبر فوق گفت: بیش از یک سال است که سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران و بریتانیا فعال بوده و تمام امور جاری توسط کاردارهای دو کشور هدایت می‌شده است. اکنون در پی محقق شدن شرایط برای ارتقای روابط دو کشور تصمیم گرفتند که سفرای خود در تهران و لندن را  مستقر کنند.

وی در عین حال تاکید کرد که ارتقای روابط به معنای حل و فصل مسائل فی مابین نبوده و جمهوری اسلامی ایران کماکان دیدگاه‌های خود را به‌صورت دوجانبه و غیر آن به صراحت اعلام خواهد کرد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین