کد خبر: ۵۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در آستانه برگزاری شهر‌آورد ۸۳ گفت: مگر بسکتبال است که پرسپولیس پنج گل به استقلال بزند.
ناطقان: علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دربی 83 و شرایطی که این روزها استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.

فارس: ظاهرا به کربلا سفر کرده‌اید.

نائب‌زیاره همه دوستان هستم و برای طرفداران عزیز استقلال آرزوی سلامتی می‌کنم. امروز در کنار حرم امیرالمومنین (ع) برای کادر فنی، بازیکنان و تمامی ارکان باشگاه استقلال دعا کردم که از آزمون بازی روز جمعه سربلند بیرون بیایند.

فارس: حتما بازی استقلال و ماشین‌سازی را تماشا کرده‌اید؟

بازی را تماشا کردم و فکر می‌کنم استقلال فقط به یک برد نیاز دارد تا از این شرایط خارج شود. مطمئن باشید اگر استقلال بتواند پرسپولیس را شکست دهد بازگشتش به لیگ اصلا دور از دسترس نیست و من مطمئن هستم بازیکنان استقلال به لحاظ فنی چیزی کمتر از رقیب که ندارند هیچ حتی بیشتر هم دارند. به نظرم استقلال فقط مشکل روحی و روانی دارد که اگر بتواند بر این موضوع فائق بیاید روی غلتک خواهد افتاد. فوتبال برد و باخت دارد و من از تماشاگران، بازیکنان، مدیریت، هیأت مدیره و کادر فنی استقلال می‌خواهم که در این شرایط فقط از تیم استقلال حمایت کنند.

فارس: به نظر شما استقلال مقابل ماشین‌سازی چه کمبودی داشت که نتیجه نگرفت؟

به نظرم استقلال خوب بازی کرد ولی در بعضی دقایق بازی هوشمندانه عمل نکرد. یک تیم باید هدف داشته باشد و مهاجمان باید از فرصت‌ها استفاده کنند. اعتقاد من این است منصوریان نباید فقط روی یکی دو نفر متکی باشد و از تمام ابزارهایش استفاده کند که مطمئنا با یک پیروزی همه چیز برمی‌گردد.

فارس: استقلال سال گذشته شرایط خوبی نداشت و در دربی برگشت 4 گل خورد. حالا هم دقیقا استقلال در جایگاه خوبی نیست و پرسپولیس صدرنشین است. خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس مثل سال گذشته می‌تواند نتیجه را تکرار کند. نظر شما چیست؟

(می‌خندد) ... بسکتبال که نیست پرسپولیس 4 یا 5 گل به استقلال بزند،فوتبال است. بازیکنان استقلال همگی باغیرت هستند و یک سرمربی سرشناس و هیأت مدیره استقلالی دارند و من معتقدم اگر استقلال امروز در رده چهاردهم جدول است خوش به آن رده رفته وگرنه تیمی استقلال را به رده چهاردهم نبرده است. نمی‌گویم بازیکنان کم‌کاری کرده‌‌اند ولی بازیکنان یادشان باشد که باید در این بازی با تمام وجود به میدان بروند.

فارس: بعد از بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی افتخاری در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم اعتقاد دارید در صورت شکست احتمالی در دربی منصوریان در استقلال خواهد ماند، گفت: بعد از دربی جواب سؤال شما را می‌دهم. از نظر شما که سال‌ها مدیر استقلال بودید این حرف چه معنی می‌دهد؟

قبول دارم این حرف ممکن است به کادر فنی فشار روحی وارد کند و من تصور می‌کنم فشار روحی بسیار زیادی به افتخاری وارد شده که چنین حرفی زده است. البته اگر ما انتظار داریم مدیرعامل حرفه‌ای باشد باید قبول کنیم که سرمربی هم باید چنین شرایطی داشته باشد. برایتان مثالی می‌زنم. یوپ هاینکس سرمربی وقت بایرن‌مونیخ در اواسط فصل از مسئولان باشگاهش شنید که در پایان فصل دیگر سرمربی بایرن نیست. در آن زمان عملکرد آخر فصل وی مشخص نشده بود ولی بایرن‌مونیخ در آن سال 3 جام گرفت و جالب است که مسئولان بایرن از او خواستند که قراردادش را تمدید کند اما این بار او قبول نکرد و گفت من نمی‌مانم. حالا هم منصوریان نباید به این حرف‌ها توجه کند و با تمام توانش برای تیمش تصمیم بگیرد. من باز هم میگویم اگر استقلال پرسپولیس را شکست دهد تمام بحران‌ها را پشت سر خواهد گذاشت.

فارس: به نظر شما نتیجه دربی چند چند می‌شود؟

به نظرم استقلال 2 بر یک برنده می‌شود.

فارس: شما جمعه به استادیوم می‌روید؟

من امشب به تهران برمی‌گردم اما آمدن ما همیشه در این شرایط شمشیر دولبه است. دلم با استقلال است و بازی را از منزل تماشا می‌کنم و همانطور که امروز برای تیم دعا کردم جمعه هم این کار را انجام خواهم داد.
برچسب ها: نتیجه دربی83
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین