کد خبر: ۵۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
یک لحظه عصبانیت و غرور بیجا زندگی ام را به تباهی کشید، امروز هم در حالی از کرده خود پشیمانم که دیگر دیر شده است...
ناطقان: ببه گزارش روزنامه خراسان، این ها بخشی از اظهارات جوان 27 ساله ای است که در پی مشاجره بر سر «پارک نامناسب خودرو در کوچه باریک» دست به چاقو برد و رشته زندگی جوان دیگری را برید. متهم این پرونده جنایی که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به محل وقوع قتل هدایت شده بود مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا جزئیات این حادثه خونین را در حضور قاضی ویژه قتل عمد تشریح کند.
 
قاضی «سیدجواد حسینی» در آغاز بازسازی صحنه قتل و با تفهیم مواد قانونی به متهم از وی خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند. متهم پس از معرفی کامل خود و در حالی که گریه می کرد گفت: فقط یک لحظه عصبانیت از من قاتل ساخت.
 
در واقع آتش غرور بود که زندگی ام را سوزاند و به خاکستر تبدیل کرد. کاش آن لحظه خودم را کنترل می کردم و بدون درگیری به مسیرم ادامه می دادم.
 
متهم 27 ساله سپس به تشریح جزئیات چگونگی وقوع حادثه پرداخت و گفت: آن شب، خودروی پژوام را در یکی از کوچه های فرعی خیابان بهمن متوقف کردم تا همسر صیغه ای ام را پیاده کنم.
 
در این هنگام همسرم در عقب خودرو را باز نگه داشته بود تا لوازمی را که خریده بودیم از داخل خودرو بردارد اما ناگهان موتورسواری که پشت سر خودرو من توقف کرده بود لب به اعتراض گشود که مسیر را بسته ام! من هم به او گفتم از آن طرف خودرو عبور کند ولی او که به شدت عصبانی بود به همراه دوستش از موتورسیکلت پیاده شدند و با یکدیگر درگیر شدیم.
 
در میان همین درگیری دکمه های پیراهن دوست موتورسوار کنده شد اما با دخالت مردم از یکدیگر جدا شدیم.
 
«جواد» در ادامه اعترافات خود گفت: پس از این حادثه احساس یک غرور نابجا به من دست داد و تصمیم گرفتم تا از موتورسوار انتقام بگیرم. این بود که به یکی از دوستانم به نام امیر زنگ زدم و در حالی که سوار بر پراید یکی دیگر از دوستانم بودیم به سوی مغازه موتورسوار واقع در بهمن 4 حرکت کردیم چرا که او پس از مشاجره و درگیری به من گفته بود که اگر راست می گویی بیا بهمن 4!! من هم که می دانستم او در آن منطقه مغازه دارد برای گرفتن انتقام به سوی مغازه او حرکت کردم.
 
وقتی دوستم پراید را مقابل مغازه رضا (مقتول) متوقف کرد من در حالی که 2 قبضه کارد و چاقو در دست داشتم پیاده شدم و شیشه های خواربار فروشی او را شکستم. در این هنگام رضا و دوستش که در آن سوی خیابان داخل تعمیرگاه موتورسیکلت نشسته بودند به طرف ما آمدند.

من هم با چاقویی که در دست داشتم به سمت آن ها حمله ور شدم و آن ها از داخل تعمیرگاه 2 قطعه فلزی برداشته بودند که من ابتدا 2 ضربه به سینه رضا وارد کردم و سپس ضربه ای هم به گردن دوستش زدم اما در این هنگام دوستم امیر نگذاشت ضربه دیگر را بزنم و در حالی که می گفت او را کشتی! مرا محکم گرفت.
 
پس از این ماجرا هم سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت عبوری شدم و از آن جا گریختم که بعد از آن توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدم.
 
2 متهم دیگر این پرونده نیز که به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی منجر به قتل دستگیر شده بودند عنوان کردند که آنان از قصد و نیت جواد اطلاعی نداشتند و هنگام نزاع نیز دخالتی نکردند! بنابراین گزارش در ابتدای بازسازی صحنه قتل نیز کارآگاه حمیدفر (افسر پرونده) به تشریح خلاصه ای از محتویات این پرونده جنایی پرداخت و توضیحاتی را درباره چگونگی وقوع حادثه و اعترافات متهمان در مراحل بازجویی بیان کرد. گزارش خراسان حاکی است: بعد از اعترافات و اظهارات متهمان، قاضی «حسینی» دستور پایان بازسازی صحنه قتل را صادر کرد و بدین ترتیب متهمان این پرونده جنایی با صدور قرار قانونی از سوی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد روانه زندان شدند تا تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه یابد.
 
سابقه خبر


نیمه شب بیست و هشتم مرداد گذشته زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران کلانتری خواجه ربیع از وقوع نزاع منجر به قتل خبر دادند. بررسی های میدانی و شبانه قاضی سیدجواد حسینی نشان داد: جوان 30 ساله ای به نام رضا بر اثر اصابت چاقو به قتل رسیده و جوان دیگری نیز مجروح شده است.
 
کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی که با دستور قضایی و برای دستگیری متهمان وارد عمل شده بودند طی چند ساعت موفق شدند 3 متهم این پرونده را به چنگ قانون بسپارند و بدین ترتیب با اعترافات «جواد» (متهم اصلی) راز جنایت در نزاع دسته جمعی فاش شد.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین