کد خبر: ۵۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هرچه اجماع در کشور نسبت به معاهده FATF بیشتر شود، مشکلات آن کمتر خواهد شد.
ناطقان: دریابان علی شمخانی در حاشیه مراسم ختم همشیره محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری طی سخنانی با اشاره به این‌که «جمع‌بندی شورایعالی امنیت ملی درباره FATF  زمانی می‌تواند اجرایی شود که این مصوبه به امضای رهبری برسد» اظهار کرد: ما زمانی می‌توانیم درباره جمع‌بندی‌مان چیزی بگوییم که مصوبه FATF به امضا و تأیید رهبری برسد و چون هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم نمی‌توانیم نکته‌ای را مطرح کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا نیاز است FATF به صورت مصوبه در مجلس تأیید را رد شود؟ گفت: برخی چنین نظری دارند و آن را مطرح می‌کنند و در عین حال مجلس هم کار خود را می‌کند و شورایعالی امنیت ملی نیز کار خودش را انجام می‌دهد.

وی گفت: طبیعتاً هرچه اجماع در کشور نسبت به معاهده FATF بیشتر شود، مشکلات آن کمتر خواهد شد؛ مجلس نیز می‌تواند در این زمینه وارد شود؛ چرا که مجلس نقش محوری در کشور دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین