کد خبر: ۵۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
نماینده سنقر در گفتگو با "ناطقان":
نکته تلخ بازگشت پارالمپیکی‌ها به کشور، عدم حضور و غیبت محسوس مسئولان بلندپایه وزارت ورزش و جوانان در مراسم استقبال بود، البته از طرف کمیته ملی المپیک که ارتباط مستقیمی با پارالمپیکی‌ها ندارند، شاهرخ شهنازی دبیرکل این کمیته در این مراسم حاضر بود اما غیبت محمود گودرزی و معاونان او در وزارت ورزش احساس می‌شد.
ناطقان: حجت الاسلام سیدجواد حسین کیا در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن انتقاد از مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخصوص عدم استقبال از ورزشکاران پارالمپیکی گفت: بدون شک این جوانان دلاور و قهرمانی که در صحنه های بین المللی پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته می کنند جزو افتخارات نظام هستند و کوتاهی و کم توجهی به مدال آورانی که سرمایه کشور هستند، ظلم به نظام است.

نماینده مردم سنقر با طرح سوالی از وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای گودرزی و معاونینش بگویند چه کار واجب تری داشتند تا از مدال آوران پارالمپیک استقبال نکنند؟

حسین کیا با اشاره به حضور جانبازان در کاروان اعزامی پارالمپیک تاکید کرد: وقتی عزیزانی با وجود معلولیت و مشکلات جسمی به چنین افتخاراتی دست پیدا میکنند وظیفه مسئولان برای قدردانی از این زحمات دوچندان است.

به گزارش ناطقان؛ نکته تلخ بازگشت پارالمپیکی‌ها به کشور، عدم حضور و غیبت محسوس مسئولان بلندپایه وزارت ورزش و جوانان در مراسم استقبال بود، البته از طرف کمیته ملی المپیک که ارتباط مستقیمی با پارالمپیکی‌ها ندارند، شاهرخ شهنازی دبیرکل این کمیته در این مراسم حاضر بود اما غیبت محمود گودرزی و معاونان او در وزارت ورزش احساس می‌شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین