کد خبر: ۵۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
شهردار تهران غیرممکن ها را ممکن میکند!
در هفته های اخیر مسئله واگذاری "نامتعارف املاک" با تخفیفات کلان به مدیران ارشد شهرداری بعنوان یک چالش اساسی بر سر راه شعار مدیریت جهادی قرار گرفت و علی رغم همه انکار و تکذیب هایی که پیرامون این واگذاریها انجام شد، محمود صلاحی(مشاور شهردار تهران) در یک گفتگوی زنده تلویزیونی اذعان کرد "۱۵۰ نفر از مدیران شهرداری تهران در قالب این تعاونی‌ها مسکن دریافت کرده‌اند" و حتی اشاره کرد 227نفر در قالب تعاونی مسکن در گران ترین نقطه پایخت یعنی منطقه 1تهران "ملک" دریافت کرده اند.
ناطقان: چندی قبل بود که شهردارتهران در در دومین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی که در محل دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، بازهم به برکات "مدیریت جهادی" یا همان شعار چندین و چند ساله انتخاباتیش گریزی زد و گفت:  مدیریت جهادی یک مجموعه به هم پیوسته است که به زندگی به عنوان یک کل منسجم نگاه کرده و این حرکت غیرممکن‌ها را به ممکن تبدیل می‌کند.

هنوز مدت زیادی از این سخنرانی آتشین قالیباف نگذشته بود، که در هفته های اخیر مسئله واگذاری "نامتعارف املاک" با تخفیفات کلان به مدیران ارشد شهرداری بعنوان یک چالش اساسی بر سر راه شعار مدیریت جهادی قرار گرفت و علی رغم همه انکار و تکذیب هایی که پیرامون این واگذاریها انجام شد، محمود صلاحی(مشاور شهردار تهران) در یک گفتگوی زنده تلویزیونی اذعان کرد "۱۵۰ نفر از مدیران شهرداری تهران در قالب این تعاونی‌ها مسکن دریافت کرده‌اند" و حتی اشاره کرد 227نفر در قالب تعاونی مسکن در گران ترین نقطه پایخت یعنی منطقه 1تهران "ملک" دریافت کرده اند.

اما صبح امروز معاون اول رئیس جمهور در بیست و هشتمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ با تاکید بر این که فرهنگ و مدیریت جهادی، عامل اصلی توفیقات جهاد سازندگی در آبادانی کشور بوده است، اشاره ای هم به وجه مغفول مانده "مدیریت جهادی" زد و گفت:‌ ویژگی قالب مدیریت جهادی این است که سلامت در آن حاکم است.

به گزارش ناطقان؛ اگرچه رئیس محترم دستگاه قضایی وعده رسیدگی دقیق و "سریع" به پرونده واگذاری املاک شهرداری را داده است، اما اقدام فوری و داوطلبانه شهرداری تهران در تشریح نحوه و جزئیات این واگذریها برای مردم، بدور از هرگونه فشار و یا تهدید رسانه ها، می تواند به "باور پذیری" وجود روحیه مدیریت جهادی در مجموعه مدیریت شهری کمک نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین