کد خبر: ۵۳۶۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: اموال موسسه منحل شده میزان با مطالبات سپرده‌گذاران قابل تهاتر است.
ناطقان:محمود دلپسند اظهار کرد: آن دسته از سپرده‌گذاران موسسه مزبور که متقاضی انجام این تهاتر هستند باید درخواست خود را به هیئت تصفیه ارائه دهند.

وی بابیان اینکه هیئت تصفیه در مشهد مستقر است افزود: این هیئت مکلف شده است تمامی اسناد و مالکیت‌های موسسه منحل شده میزان را شناسایی کند و با فروش آن، مطالبات سپرده‌گذاران پرداخت شود البته در کشور این دارایی‌ها شناسایی‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: اقدامات مربوط به فروش اموال میزان و تبدیل آن به پول نقد، در حال انجام است و تاکنون متناسب با منابعی که به‌دست‌آمده برای پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران اقدام شده است.

دلپسند بیان داشت: بر این اساس مطالباتی که رقم آن کمتر از ۵۰ میلیون تومان بوده، پرداخت و با سپرده‌گذاران تسویه ‌شده است.

وی گفت: بیشتر مطالبات از موسسه میزان مربوط به سپرده‌گذاری‌های کمتر از ۵۰ میلیون تومان بوده است و بخش زیادی از مطالبات این موسسه پرداخت‌شده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سپرده گذار میزان دادگستری خراسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
1
شما چه مدیران خائنی هستید که در استانه انتخابات دارید روحانی رو ذبح می کنید.ما سپرده گذاران میزان 22 ماه صبر کردیم وهیچ بانکی رو اتش نزدیم تا پولمونو بگیریم حال موضوع تهاترو مطرح می کنید .پول نقد دادیم 22 ماه صبر کردیم باید در کوتاهترین زمان ممکن پولمان رابدهید ورسما از دستبردی که به حسابهایمان زدید پولهارو برگردانید وعذر خواهی کنید .در غیر این صورت همانطورکه ما را 22 ماه اسیر کردید باید مکافات عملشو پس بدبد .بحمدالله خداباماست.
سپرده گذار سربدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
1
مارا بکشید مردم بیدارتر می شوند .دستهای پلیدی در کار بود تا نگذارد مشهد دومین شهر کشور به توسعه واقعی خود برسد .همه برای سرمایه گذاری در مشهد به عشق امام رضا(ع)افتخار می کردند اما انحلال میزان.ورشکستگی پدیده .تبرک.پردیس بانک.ثامن الحجج.ارمان ....همه وهمه باعث شد تا تمام سرمایه گذاران مشهدی سرمایه خودرا به شیراز .تبریز واصفهان ببرند .اکنون هم که باید بعد از 22 ماه تعلل در پرداخت پول سپرده گذاران میزان .............. عذر خواهی کنند حرف از تهاتر اموالی می زنند که هیچ خریداری ندارد .برای این مسولین باید عزا گرفت .
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
1
واقعا مایه شرم است که در روز روشن دزدی می شود و جواب مردمی که تمامی سرمایه شان به غارت رفته است را نمی دهند. واقعا بانک مرکزی توان بازپرداخت سپرده گذاران میزان را ندارد یا نمی خواهد بدهد
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
سلام به خدا قسمتون ميدم كمكمون كنيد به خدا بدبخت شدم
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
با تهاتر میخواهند میخواهند طلب یک عده سپرده گذار مورد نظر را که رقمهای بالا است تسویه کنند .آقای محترم صاحبان سپرده های بین پنجاه و صد چه کارباید بکنند .انصاف ؟؟!!


/
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین