کد خبر: ۵۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
معاون اجرائی رییس‌جمهور گفت:انتخاب دکتر روحانی توسط مردم تصادفی نبود و مردم با توجه به شناخت کامل از ایشان و مشکلات موجود ، ایشان را به عنوان ریاست جمهوری برگزیدند.
ناطقان:معاون اجرائی رییس‌جمهور با اشاره به اتحاد موجود بین اقوام و مذاهب استان گلستان گفت: وحدت و انسجام موجود در گلستان نعمت بزرگی است که نباید آن را از دست بدهیم و باید در راستای تقویت آن کوشا باشیم.

محمد شریعتمداری در نشست فعالان سیاسی استان گلستان، ضمن تبریک عید غدیر خم، تصریح کرد: وجود نماینده محترم ولی فقیه استان افتخاری برای اتحاد و انسجام گلستان است و یقیتاً اگر تمامی جناح های سیاسی استان با یکدیگر اتحاد داشته باشند، توسعه استان با سرعت بیشتر اتفاق می افتد.

وی سفر به گلستان را سومین سفر گروه حاضر دانست و افزود: هدف از این سفر شنیدن و بررسی مشکلات در سال پایانی دولت، ارتباط با گروه های مرجع در استان ها و بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی و وعده‌های ریاست محترم جمهوری در سفر به استان بوده است.

وی سفر انجام شده به گلستان را مفید ارزیابی کرد و گفت: دولت یازدهم در شرایط ویژه و کم نظیری مسولیت اجرایی کشور را در دست گرفت و انتخابات سال 92نمادی از بلوغ سیاسی گروهای سیاسی و مردم داشت. انتخاب دکتر روحانی توسط مردم تصادفی نبود و مردم با توجه به شناخت کامل از ایشان و مشکلات موجود ، ایشان را به عنوان ریاست جمهوری برگزیدند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط مالی سال 94 دولت نیز گفت: علی رغم شرایط سخت مالی دولت در سال 94 ، خوشبختانه در عرصه سیاست خارجی با درایت، عقلانیت و عزت تیم مذاکره کننده به سرپرستی دکتر ظریف در برجام به نتایج مطلوبی رسیدیم.

وی انتخابات سال 94 و مشارکت مردم را ارزشمند دانست و یادآور شد: فضای مطلوب سیاسی موجود نتیجه اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید است و انتخابات با بلوغ سیاسی مردم در شرایطی کاملا آرام برگزار شد. ریاست محترم جمهوری نیز همواره بر استفاده از توانمندیهای اقوام، بانوان و بومی‌گزینی تاکید دارند و معتقدند کسانی که به مشی اعتدال اعتقادی ندارند نباید در دولت حضور یابند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین