کد خبر: ۵۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲
وزیرکشور: با 21عضو برای شورای تهران موافقم
وزیر کشور در ارتباط با کاهش تعداد اعضای شورای شهر تهران از 31 به 21 نفر با تاکید بر تبعیت وزارت کشور از قانون گفت: به نظر شخصی من با 21 نفر برای تعداد اعضای شورای شهر تهران موافق هستم.
ناطقان: عبدالرضا رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه وزارت کشور تابع قانون است، افزود: افزایش و کاهش اعضای شورا و خوب و بد آن توسط قانونگذار بررسی شده است و وزارت کشور هر چه قانون بگوید را اجرا خواهد کرد.

http://www.anaj.ir/Upload/Image/2015/09/Orginal/ea5adb10_8245_482f_8a80_8377edb30249.jpg

وی افزود: در حال حاضر در موضوع شوراها مشغول انجام کار جدی هستیم در همین راستا تجربیات گذشته را جمع آوری کرده ایم و در جهت تقویت شوراها لایحه ای تهیه و به دولت داده شده است.

وی تاکید کرد: میزان موفقیت شوراها در دوره های گذشته به تعداد بستگی ندارد؛ در حقیقت کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت دارد و باید بررسی شود چه کسانی با چه تجربه و تحصیلاتی عضو می‌شوند که بی تردید مهم تر از تعداد اعضا خواهد بود.

وزیر کشور ضمن بیان اینکه استفاده از فکر و اندیشه آدم های بیشتر نیز مفید است، خاطرنشان کرد: اما این امر نیازمند افزایش تعداد اعضا نیست و می تواند در حوزه کارشناسی از افراد بیشتری استفاده کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین