کد خبر: ۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
منابع محلی در یمن از کشته شدن یکی از فرماندهان القاعده و چهار تن از همراهانش در حمله یک پهپاد آمریکایی در استان مأرب خبر دادند.
ناطقان:به نقل از روزنامه مستقل رأی الیوم، منابع محلی در یمن اعلام کردند: یک پهپاد آمریکایی خودرویی را در شهر مأرب هدف قرار داد که در حال انتقال اعضای القاعده را به منطقه "جو النسیم" در شرق این شهر بود. این حمله به کشته شدن ابوخالد الصنعانی، یکی از فرماندهان القاعده و چهار تن از همراهانش منجر شد.

به گفته منابع یمنی اعضای القاعده پیشتر به انجام حمله مسلحانه علیه یک مقر امنیتی در استان مأرب و نیروهای دولت مستعفی یمن تهدید کرده بودند.

پهپادهای آمریکایی از زمان حملات 11 سپتامبر القاعده به آمریکا حملات هوایی را علیه این گروه در یمن انجام داده‌اند که برخی از این حملات به کشته شدن سرکرده‌های القاعده منجر شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین