کد خبر: ۵۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
دورهمی شب گذشته میزبان بازیگر سریال تلویزیونی «پایتخت» بود.
ناطقان:شب گذشته برنامه «دورهمی» با موضوع رزق و روزی و با حضور نسرین نصرتی از شبکه نسیم پخش شد.
 
بنا بر این گزارش، ابتدا مهران مدیری استندآپ کمدی خود را با موضوع رزق و روزی اجرا کرد و نمایش برنامه هم به این موضوع پرداخت.
 
پس از آن مدیری مهمان برنامه‌اش را به صحنه دورهمی دعوت کرد.
 
در ادامه برنامه بازیگر «پایتخت» درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری اظهار داشت: از پشت صحنه تئاتر کار خود را شروع کردم. بازیگری کار دوم برای من بود. یکبار به جای یکی از بازیگران که برای نمایش حضور نداشت، بازی کردم و کارهای بعدی به من پیشنهاد شد.
 
وی درباره همکاری با سیروس مقدم عنوان کرد: اولین همکاری من با آقای مقدم با سریال «ثریا» بود. از سال‌ها قبل به دفترشان برای تست بازیگری رفته بودم؛ اما خوشبختانه از طریق برزو نیک نژاد برای سریال «ثریا» معرفی شدم  
 
مجری برنامه «دورهمی» در ادامه از سن و سال و ازدواج نسرین نصرتی پرسید. وی گفت: 40 ساله هستم وهفت سال پیش ازدواج کرد. با همسرم در یک مهمانی خانوادگی آشنا شدم که پروسه آشنایی تا ازدواج ده سال طول کشید.
 
بازیگر «قرعه» در پاسخ به سوال مدیری درباره درآمد خود و همسرش گفت: واقعا از درآمد همسرم خبری ندارم. این ندانستن هم برایم جذاب است و معماگونه. در مورد خودم هم خب شغل ما اصلا درآمد مشخصی ندارد.

نصرتی در پاسخ به سوال مدیری درباره نجات از مرگ در کودکی‌ گفت: در بچگی بدون وقفه حرف می‌زدم. یک‌بار پدرم یک ساز دهنی طلایی برایم سوغاتی آورد. صبح تا شب ساز دهنی می‌زدم. یک روز ده دقیقه صدای ساز دهنی‌ام نمی‌آید. خانواده وقتی پیگیر می‌شوند، می‌بینند من غش کردم و دچار گاز گرفتگی شدم و این ساز دهنی من را نجات داد.
 
نصرتی درباره لهجه خود در سریال «پایتخت» عنوان کرد: متولد تهران هستم اما پدر و مادرم لاهیجانی هستند. خوشبختانه مازندرانی‌ها من لطف داشتند و لهجه را باور کردند.   
 
وی در خصوص غریزی بودن بازیگری اظهار داشت: من بازیگر تجربی هستم. هرچه دارم از تئاتر است. در زندگی حرفه ای من هیچ کاری را بیهوده انجام ندادم؛ چرا که برایم لازم بوده است.
 
نصرتی در پاسخ به سوال مدیری درباره آینده کاری خود گفت: خیلی به آینده امیدوار هستم. اگر قرار باشد فیلم تکراری بازی کنم، همان بهتر که بازی نکنم. دغدغه ام بیکاری نیست. از طرفی به بازی در سینما و تلویزیون علاقه دارم؛ اما همیشه دلتنگ تئاتر هستم.
 
بازیگر «قرعه» درخصوص انصراف خود از دانشگاه بیان کرد: طراحی پارچه و لباس در مجارستان ثبت نام کردم؛ نه به خاطر علاقه بلکه بیشتر به دلیل هزینه پایین و سودای مهاجرت اما زمان که گذشت معیارم تغییر کرد و به ایران برگشتم.
 
نصرتی در این برنامه با اشاره به سپری کردن دوران بارداری خود، گفت: برای دخترم اسمی انتخاب کرده‌ایم که از ریشه فلسفه است. «سوفی» نام دخترم خواهد بود.
 
در پایان درباره شادی خود عنوان کرد: با چیزهای کوچک شاد می‌شوم. شادمانی به نظرم احتیاج به بهانه ای ندارد. به نظرم سلامتی نهایت شادی است.
 
وی در پایان، دست خط نستعلیق یکی از خطاطان معاصر را به موزه «دورهمی» اهدا کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین