کد خبر: ۵۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
اتحادیه جهانی کشتی با توجه به اقدام عجیب و جنجالی مربیان مغولستان در المپیک ریو، جریمه آنان را اعلام کرد.
ناطقان:دیدار رده‌بندی وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو بین «اختیار نوروزف» از ازبکستان و «مانداخ ناران گارزونیج» از مغولستانی با جنجال و حرف و حدیث‌های فراوانی به دلیل قضاوت ناعادلانه داوران برگزار شد که البته در نهایت با پیروزی ۸ بر ۷ آزادکار ازبک همراه بود.

این اتفاق باعث شد تا دو مربی مغولستان در اعتراض به نحوه قضاوت و باخت کشتی گیرشان دست به اقدام عجیب و بی سابقه ای بزنند. این مربیان زمانی که از بررسی و رسیدگی به ناداوری ناامید شدند به یکباره در وسط تشک کشتی، لباس‌های خود را در آورده و برهنه شدند تا این کار به یکی از جنجالی ترین صحنه های المپیک ریو بدل شود.

در این راستا اتحادیه جهانی کشتی نیز وارد عمل شد و این دو مربی را با حکم محرومیت و جریمه نقدی  مواجه ساخت. بدین ترتیب این مربیان سه سال از حضور در تمامی رقابتهای بین المللی محروم شدند و فدراسیون کشتی مغولستان نیز باید ۵۰ هزار فرانک سوئیس جریمه دهد.

البته پیش از این گفته می شد جریمه ای سنگین تر در انتظار کشتی مغولستان است و ممکن است این کشور بطور کامل از حضور در رقابتهای بین المللی محروم شود که اتحادیه جهانی با کمی نرمش، تنها به جریمه این دو مربی خاطی بسنده کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: کشتی ، المپیک ریو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین