کد خبر: ۵۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: فصل پیش رئیس مادرید از من خواست برگردم و مادرید را به یک تیم پاک تبدیل کنم.
ناطقان:ژوزه مورینیو تصریح کرد: فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از من خواست تا برگردم و تیم را از وجود کاسیاس، مارسلو، راموس و په‌په پاک کنم!

جمله عجیب مورینیو البته واکنش خبرنگاران را در پی داشت و آقای خاص در ادامه با اشاره به وضعیت آن زمان رئال مادرید گفت: منظور رییس این بود که تیم را به یک ترکیب پاک و ایده آل تبدیل کنم، بازیکنانی که نام بردم باید با این تیم پاک و کاملا فرمانبردار هماهنگ می‌شدند و هر بازیکنی که مقاومت می‌کرد از تیم اخراج می‌شد، اخراج بازیکنی مثل کاسیاس از تیم قابل پیش بینی بود و این همان چیزی بود که پرس می‌خواست.

مورینیو با اشاره به زمان مربیگری خود در رئال مادرید گفت: من حس خوبی در آن باشگاه نداشتم و همیشه باید با افرادی خاص برنامه خود را هماهنگ می‌کردم، حامی مالی رئال مادرید هم همیشه یکی از تصمیم گیرنده‌ها است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین