کد خبر: ۵۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
همسر کاپیتان مرحوم پرسپولیس گلایه‌هایی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال کشورمان داشت که بخشی از این گلایه‌ها را به زبان آورد.
ناطقان:معصومه ابراهیم‌پور با اشاره به شرایط حساس تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید برای تیم ملی در دو بازی آینده که سرنوشت‌ساز است، آرزوی موفقیت کنم. همچنین بابت مدال‌هایی که کاروان امام رضا(ع) در المپیک و کاروان شهدای منا در پارالمپیک به دست آوردند، به مردم ایران و مدال‌آوران و افتخارآفرینان وطن تبریک بگویم. به خاطر درگذشت غم‌انگیز بهمن گلبارنژاد قهرمان پارالمپیکی کشورمان در رشته دوچرخه‌سواری نیز تسلیت می‌گویم.

همسر کاپیتان فصل قبل پرسپولیس ادامه داد: اولین سالگرد فوت همسرم، هادی نوروزی روز 8 مهرماه در شهر بابل و روستای کپورچال، بر سر مزارش برگزار می‌شود. برنامه‌ریزی‌های خودمان را انجام دادیم تا برای برگزاری مراسم اولین سالگرد فوت هادی، همه بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم‌ها به کپورچال دعوت شوند اما مسئولان سازمان لیگ با ما همکاری نکردند و با وجود قولی که به ما داده بودند، در روزهای پایانی هفته جاری بازی‌های جام حذفی را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

ابراهیم‌پور با اشاره به انجام هماهنگی برای برگزاری مراسم سالگرد فوت هادی، گفت: با آقای بهروان که رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ است، حدود یک ماه قبل دیداری داشتیم و از ایشان خواستم به ما در زمینه برگزاری مراسم کمک کنند که ایشان گفتند هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم. سپس قول دادند در این تاریخ، هیچ بازی در لیگ یا جام حذفی برگزار نشود اما حالا متوجه شده‌ایم در این تاریخ حتی برای پرسپولیس هم بازی‌ گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: سوال من و خانواده‌ام اینجاست که وقتی آقای برانکو ایوانکوویچ قبول کرده‌اند بدون بازیکنان ملی‌پوش به دیدار جام حذفی بروند، چه تاثیری داشت که حتماً بازی این تیم را در روز فوت هادی برگزار کنند. وقتی پرسپولیس روز نهم مهرماه بازی داشته باشد، یعنی روز هشتم باید راهی شیراز شوند و با این حساب، بازیکنان نمی‌توانند در مراسم اولین سال پرواز هادی نوروزی شرکت کنند. این بازی می‌توانست دو روز دیرتر انجام شود و ما از سازمان لیگ انتظار همکاری داشتیم.

ابراهیم‌پور گفت: برای این مراسم، از تمام هواداران پرسپولیس، سایر تیم‌ها، بازیکنان فوتبال، ورزشکاران، پیشکسوتان و مردم عزیز کشورم دعوت می‌کنم به کپورچال بیایند. مراسم از ساعت 15:24 بر سر مزار هادی آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین