کد خبر: ۵۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
مشاور اقتصادی رییس جمهوری گفت: عنوان بیماری اقتصادی کشور دیگر رکود نیست، بلکه رشد پایین است و انتظار می رود رشد اقتصادی پنج تا 6 درصدی امسال تحقق یابد .
ناطقان:«مسعود نیلی» روز سه شنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، در سخنانی با موضوع 'رشد اقتصادی سال ٩٥؛ عوامل موثر و الزامات استمرار' آن ، افزود: امسال در بزنگاه تاریخی قرار داریم و سرنوشت سالهای بعد به این امر وابسته است سال 95 چطور عمل شد.
وی افزود: چنانچه از شرایط نسبی رو به بهبود امسال به خوبی استفاده شود، سالهای ٩٦ و ٩٧ نیز می توانیم از این شرایط به عنوان یک پله استفاده کرد و به پله های بالاتر رفت ، در غیر این صورت، سال ٩٥ رشد خوبی خواهیم داشت، اما این رشد در سال آینده دوباره کاهش پیدا خواهد کرد.
نیلی ضمن تاکید بر اینکه بیماری اقتصادی کشور مان رشد پایین اقتصادی است، اضافه کرد: چنانچه بگوییم مشکل ما رکود است، دولت را به سمت کارهای کوتاه مدت سوق می دهیم، در حالی که مشکل ما رشد اقتصادی پایین است.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین