کد خبر: ۵۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
رئیس جمهور آمریکا:
'باراک اوباما' ضمن انتقاد شدید از ادعاهای 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره امکان تقلب در انتخابات گفت، این حرف ها برای دمکراسی خطرناک و مخرب است.
ناطقان: به نوشته روزنامه 'میل' رئیس جمهوری آمریکا گفت، تلاش شما برای کاشتن بذر تردید درباره مشروعیت انتخابات در افکار مردم موجب تخریب دمکراسی ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حرف ها، پیروزی بزرگی برای 'هیلاری کلینتون' است که درباره نتیجه انتخابات، شک و تردیدی ندارد، افزود، وقتی در مناظره شب گذشته، بدون داشتن حتی یک مدرک از تقلب حرف می زنید، در تاریخ آمریکا به اولین نامزد حزبی مهم تبدیل می شوید که می گوید، با وجود شکست، تسلیم نخواهد شد و شکست را قبول نخواهد کرد... این، مشکلی جدی است.

ترامپ که تا کنون در مبارزات انتخاباتی، با سخنانش جنحالی به راه انداخته، در جدیدترین اظهاراتش گفت، با توجه به مراکز رای گیری و رفتار رسانه ها، انتخابات 'صد در صد با تقلب همراه است.'

این درحالی است که 'مایک پنس' معاون ترامپ به 'سی ان ان' گفته بود، او به رغم جانبداری رسانه ها، 'صد در صد' نتیجه انتخابات را خواهد پذیرفت.

ترامپ علاوه بر نظرسنجی های ملی، در نظرسنجی بسیاری از ایالت های سرنوشت ساز هم از رقیب خود هیلاری کلینتون عقب افتاده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین