کد خبر: ۵۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با "ناطقان":
برزگر در تشریح فضای مجلس درخصوص رای اعتماد به وزیرپیشنهادی ارشاد گفت: پیش بینی ما این است که گزینه رئیس جمهور با رای قاطع و چشم گیری به وزارت برسد.
شهروز برزگر (عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس) در گفتگو با "ناطقان" ضمن اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی ارشاد به مجلس گفت: باید توجه داشت در حالی که افکارعمومی و برخی نخبگان همه توقعاتشان را در حوزه فرهنگ معطوف به وزارت ارشاد میدانند، اما واقعیت این است که از حیث منابع دستگاه ها و نهادهای بسیاری هستند که می باید در این حوزه پاسخگو باشند.

وی در پاسخ به این سوال که گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای این وزارتخانه را چگونه ارزیابی می کند، گفت: قاطبه مجلس به وزیرپیشنهادی ارشاد نگاه مثبتی دارد، زیرا جنس شخصیتی "صالحی امیری" فرهنگی است و امیدواریم در ایام باقی مانده از عمر دولت یازدهم، شاهد رضایت اصحاب فرهنگ و هنر از وزیرشان باشیم.

برزگر در تشریح فضای مجلس درخصوص رای اعتماد به وزیرپیشنهادی ارشاد گفت: پیش بینی ما این است که گزینه رئیس جمهور با رای قاطع و چشم گیری به وزارت برسد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بخش پایانی سخنانش گفت: امیدوارم صالحی امیری در فرصت محدود باقیمانده تا جلسه رای اعتماد، بتواند بخوبی برنامه هایش را برای همکاران نماینده تبیین نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین