کد خبر: ۵۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر و ترمیم کابینه دولت از مطالبات اصلی مردم است.
ناطقان:محمد فیضی افزود: مطالبات مردم مهمترین اصلی است که باید دولت به آن توجه ویژه ای داشته باشد و انتظار می رود در تغییر و ترمیم کابینه گام های دیگری بردارد.
وی تصریح کرد: دولت در زمان خوبی اقدام به تغییر وزیر سه وزارتخانه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در تعامل و همکاری با دولت هستند، ادامه داد: نمایندگان مجلس معیارها و شاخص هایی را نیز برای بهبود امور در حوزه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در نظر دارند و به دولت ارائه خواهند داد.
فیضی با بیان اینکه دولت باید در حوزه های دیگر نیز تغییراتی ایجاد کند، گفت: اکنون بزرگترین مشکل، وضع معیشت و بیکاری جوانان است، وزارتخانه های صنعت و معدن و کار و امور اجتماعی ضرورت دارد در این زمینه کارهای اساسی انجام دهند.
وی افزود: در این زمینه دولت باید در اندیشه تغییر کابینه برای تامین نظر مردم و تقویت بدنه مدیریتی خود باشد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری یکشنبه هفته جاری در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. 
قرار است در جلسه سه شنبه هفته آینده مجلس شورای اسلامی، رای گیری برای هر سه وزیر پیشنهادی انجام شود. 

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین